Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

واكنش سردار طلايي به فراگير شدن شعارنويسي روي اسكناس و ديوار







سردار طلايي كه عضو شوراي شهر تهران شده است، در اظهاراتي كه نشان از عمق نارضايتي برخي ها از شعارنويسي مردم بر روي اسكناسها دارد اين اقدامات را مذبوحانه و ضد انقلاب توصيف كرده و از مردم خواسته كه اين اسكناس ها را قبول نكنند.

رييس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران گفت: «بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه اي اعلام نمايد كه عموم شهروندان از پذيرفتن اسكناسهايي كه برروي آنها شعارها و پيام‌هاي خاص ضد انقلاب درج شده خودداري نمايند و اين اسكناس‌ها ابطال شده و از چرخه پولي كشور حذف شوند».

به گزارش گروه سياسي آفتاب،‌ مرتضي طلايي در واكنش به برخي اقدامات، نظير شعارنويسي بر روي ديوار و اسكناس كه به گفته او تحت تاثير و القاي شبكه‌هاي سلطنت طلب ماهواره اي مشاهده مي‌شود به ايرنا گفت: «اين اقدامات منافقانه تاثير خاصي در عزم و اراده مردم فهيم كشور ندارد و صرفا حركتي بي هدف تلقي مي‌شود».

رييس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران ادامه داد: «شايسته است عموم مردم و نهادهاي مسئول با موضوعاتي از اين دست آگاهانه برخورد كرده و اجازه ندهند عده‌اي قليل با تكرار اينگونه رفتارها و بزرگ نمايي از اين دست اقدامات در رسانه‌هاي زنجيره‌اي شان دست به جوسازي عليه نظام اسلامي و مردم ايران عزيز نمايند».

مرتضي طلايي ادامه داد: «عموم مردم مومن و خداجوي انتظار دارند با توجه به شيوع كوركورانه اينگونه حركات دستگاههاي ذيربط اقداماتي را در اين خصوص انجام دهند».

وي افزود: «براين اساس يكي از پيشنهادات قابل طرح در اين خصوص آن است كه بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه‌اي اعلام نمايد كه عموم شهروندان از پذيرفتن اسكناس‌هايي كه برروي آنها پيام‌هاي خاص ضد انقلاب درج شده خودداري نمايند و اين اسكناسها عملا از چرخه پولي كشور حذف شود».

رييس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران در پايان تاكيد كرد: «عناصر ضد انقلاب با انجام چنين حركاتي سعي در مانور تبليغاتي و قدرت نمايي دارند كه به فضل خداي تعالي و هوشياري مردم و مسئولين كما في السابق ناكام خواهند ماند».

No comments:

Post a Comment