Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اعتراض اصلاح طلبان به عدم قرائت گزارش کمیته ویژه در پارلمان


در دیدار نمایندگان فراکسیون اقلیت با علی لاریجانی مطرح شد
اعتراض اصلاح طلبان به عدم قرائت گزارش کمیته ویژه در پارلمان

تهران – خبرگزاری ها ، العربیه نت

نمایندگان اصلاح طلب در پارلمان ایران در دیدار با علی لاریجانی رئیس پارلمان نسبت به عدم قرائت گزارشی که کمیته ویژه در مورد حوادث پس از انتخابات تهیه نموده ابراز نگرانی کردند.

به گزارش ایلنا اعضای شورای مركزی فراكسیون اقلیت در این دیدار که امروز دوشنبه 11 – 10 – 2009 برگزارشد " مشخصا 20 مورد را با لاریجانی در میان گذاشتند و خواستارتلاش برای رفع محدودیت های صورت گرفته علیه مطبوعات واحزاب اصلاح طلب و بازداشت شدگان پس از انتخابات شدند .

بر اساس این گزارش داریوش قنبری سخنگوی این فراكسیون از پپیگیری مسائل وضعیت بازداشت‌شدگان، برخوردهای غیرقانونی در نحوه نگهداری آنها و ابراز نگرانی از عدم برخورد با متخلفان كهریزك به عنوان سه موضوع مطرح شده در این جلسه خبر داد.

او تاکید کرد : " ‌در این دیدار نسبت به مداخله نظامیان در امور سیاسی كشور ابراز نگرانی شده و خواستار خاتمه دادن به این روال شدیم.
"
به گفته قنبری " نمایندگان فراكسیون نسبت به سیاست‌های دوگانه در برخورد با مطبوعات و تعطیلی روزنامه‌های اصلاح ‌طلب ابراز نگرانی كردند و با اشاره به پلمپ دفترحزب اعتماد ملی از رئیس مجلس خواستند تا نسبت به ایجاد مضیقه‌‌هایی برای احزاب هشدارهای لازم را ارائه دهند."

یکی دیگر از مطالب مطرح شده از سوی این نمایندگان انتقاد از سیاست‌های سازمان رادیو وتلوزیون دولتی ایران بود كه شیوه اخبار آن را " معطوف به یكی از جریانات سیاسی حاضر درجامعه " دانستند.

در این دیدار موارد مختلف دیگری چون رفع فیلترینگ سایت فراکسیون اقلیت ، نگرانی از عدم قرائت گزارش كمیته ویژه بررسی وضعیت بازداشت‌ شدگان اخیر در مجلس، حمایت از تلاش های صورت گرفته برای حفظ آرامش درکشور ، اهانت‌های صورت گرفته به مراجع و برانداز خواندن مردم نیز مطرح شد.

No comments:

Post a Comment