پایگاه اطلاع رسانی مولوی عبدالحمید،امام جمعه اهل سنت زاهدان که اقدام به نشر سخنرانیها و دیدگاههای وی می کند، از سوی نهاد ذیربط فیلتر شد.
پایگاه اطلاع رسانی مولوی عبدالحمید ضمن اعلام خبر فیلتر شدن خود اعلام کرده که این سایت در حالی از طرف مقامات قضایی فیلتر شده است که فعالیت آن کاملا قانونی، در مسیر اعتدال و به دور از هرگونه قانون شکنی می باشد.
این سایت این اقدام را از مصادیق اعمال سلیقه و تنگ نظری دانسته و با بیان اینکه هیچ دلیل معقولی برای فیلتر شدن این سایت نمی بیند و خواستار رفع فوری فیلتر این سایت شده است.
پایگاه اطلاع رسانی مولوی عبدالحمید و همچنین پایگاه رسمی اطلاع رسانی اهل سنت ایران (سنی آنلاین) در تاریخ 26 ژوئن 2013 مصادف با روز برگزاری بیست و دومین همایش دانش آموختگی طلاب دارالعلوم زاهدان- مورد حملات سایبری و هکری قرار گرفته و به طور کامل از دسترس خارج شد و کماکان با مشکلات فنی مواجه است.
مقامات ایرانی دلیل فیلتر شدن سایت مولوی عبدالحمید را نه اعلام و نه تایید کرده اند.

گفتنی است این اقدام پس از آن صورت می گیرد که هفته گذشته یکی از شرکت های تابع ایرانسل دریک مسابقه تلفنی اقدام به توهین به خلیفه دوم مسلمانان کرده بود که پس از اعتراض اهل سنت ایران این شرکت در یک اقدام محدود دست به عذر خواهی زد و مولوی از مردم خواست که این عذرخواهی را بپذیرند.