Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

50 هکتار از اراضی منطقه آزاد چابهار به سرمایه گذاران افغان اختصاص یافت

50 هکتار از اراضی منطقه آزاد چابهار به سرمایه گذاران افغان اختصاص یافت
مدیرعامل سازمان منطقه آزادتجاری و صنعتی چابهار از جانمایی و واگذاری 50 هکتار از اراضی این منطقه به منظور سرمایه گذاری تجار کشور افغانستان خبر داد.
  
به گزارش ندای زاهدان مصطفی ملک زاده  اظهار داشت: منطقه آزاد چابهار به لحاظ امتیازات و تسهیلات قانونی و همچنین موقعیت استراتژیک مناسب از جمله معافیت مالیاتی 20 ساله سرمایه گذاری و اجاره بلند مدت زمین بستر بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی و همچنین ایجاد اشتغال و افزایش مبادلات ترانزیتی فراهم ساخته است.
وی افزود: آزادی ورود و خروج سرمایه اتباع خارجی، اعطای مجوز تاسیس شعب بانک ها و بیمه های خارجی و همچنین آزادی واردات و صادرات شرایط مناسبی در پیش روی سرمایه گذاران خارجی قرار داده است.
وی اظهار داشت: درهمین راستا در بازدیدی که سفیر کشور افغانستان به همراه رایزن بازرگانی سفارت این کشور در طی هفته گذشته از این منطقه داشتند مقرر شد تا 50 هکتار از اراضی این منطقه با تسهیلات ویژه جهت سرمایه گذاران افغانی جانمایی و واگذار شود.
ملک زاده بیان کرد:در بازدید سفرا و مسئولان تجاری افغانستان از این بندر بنا بر درخواست طرف افغانی مقرر شد تا حجم مبادلات ترانزیتی بین دو کشور افزایش یابد.

مهر

No comments:

Post a Comment