Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

انتقاد شدید اربابی از نتایج آزمونهای استخدامی استانداری و گارد و انتظامات بنادر استان

نماینده مردم شهرستانهای ایرانشهر،سرباز،دلگان،فنوج و بخش های بنت،لاشار،آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی از نتایج آزمون استخدامی استانداری و گارد و انتظامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان به شدت انتقاد کرد.
 
به گزارش بلوچ پرس،محمد سعید اربابی در نامه های جداگانه ای به وزیران کشور،راه و شهرسازی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با توجه به  بی عدالتی و عدم رعایت حقوق متقاضیان بومی شهرستانها، خواستار بررسی دقیق و کارشناسی موضوع گردید.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مکاتبات مذکور می افزاید:علیرغم پایان عمر مدیریتی استاندار سیستان و بلوچستان و چالش های مداومی که آسیب جدی به همدلی و توسعه استان رسانده ،متاسفانه بی عدالتیها و یکجانبه گریهای ایشان پایانی ندارد و با حضور آقای نارویی بر مسند استانداری سیستان و بلوچستان برای نابودی اهداف بلند نظام برای توسعه همه جانبه و چشم انداز بیست ساله کشور، استان نیاز به دشمن خارجی ندارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان ادامه داده است:آیا استاندار سیستان و بلوچستان پاسخی برای این بی عدالتی و همچنین خیل عظیم کارکنان استخدامی سالهای گذشته شهرهای مختلف که پست های مختلف سازمانی را اشغال و هم اکنون در مرکز استان و سایر استانها حقوق و مزایا دریافت میکنند در روز جزا خواهند داشت؟
محمد سعید اربابی،استخدام صرفا دو نفر از بومیان شهرستان چابهار از مجموغ ۴۱ نفر دعوت شده به مراحل آزمون استخدامی گارد و انتظامات بنادر چابهار را عمدی و غیر طبیعی برای حذف و به حاشیه راندن تحصیلکردگان بومی و علیرفم تقاضای خیل عظیم بیکاران دیپلم دانسته و اضافه نموده است:آیا مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی اندکی به فکر تقاضاهای بسیار بالای انتقالی نیروهای غیر بومی،هزینه های اسکان و سایر هزینه های دولت بوده اند و یا صرفا این استخدامیها که اکثرا خانوادگی و بر مبنای عدم رعایت شایسته سالاری بوده جهت رضایت عده ای خاص صورت پذیرفته است.
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،با انتقاد شدید از عملکرد بانیان این استخدامها،از مسئولان مربوطه خواسته تا ضمن متوقف کردن نتایج آزمون،بر مبنای تمام اصول قانونی و رعایت حقوق آحاد متقاضیان اقدام نمایند و تنها راه نمایندگان معترض،طرح سوال و تذکرات لازم به وزیران متولی خواهد بود.

No comments:

Post a Comment