Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مردم با مشکل جدی افت فشار آب در ایرانشهر مواجه هستند/ مسئولان پاسخگو نیستند

رئیس شورای شهر ایرانشهر گفت: افت زیاد فشار آب در شهرستان ایرانشهر به ویژه محله کمربندی باعث نارضایتی شدید مردم شده و مسئولان پاسخگوی این مشکل نیستند.
 حمیدالله بارکزهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار داشت: شهروندان ایرانشهری از ابتدای سال‌جاری با مشکل شدید کم‌آبی به ویژه آب شرب مواجه هستند.
وی افزود: بنده بارها به عنوان یک مسئول به ادارات مربوطه مراجعه کردم و علی‌رغم وعده وعید‌های فراوان، هیچ اقدامی در افزایش آب سطح شهر نشده است.
رئیس شورای شهر ایرانشهر بیان داشت: در بعضی محله‌ها به ویژه ساکنان جاده کمربندی شهرستان ایرانشهر، حتی از یک سطل آب از منبع آب شهری بهره‌مند نیستند و خیلی از مردم این محله منازل خود را رها کرده و به صورت مستأجر در مسکن مهر ساکن شده‌اند.
این مسئول با اشاره به منابع آب زیاد خدادادی در سطح شهرستان ایرانشهر ادامه داد: آب کافی در شهرستان وجود دارد ولی علت اصلی کم‌آبی برخی نقاط این شهرستان، عدم مدیریت صحیح مدیران ادارات مربوطه است.
بارکزهی از مسئولان خواست با توجه به ماه مبارک رمضان هر چه سریع‌تر مشکل آب این شهرستان را که بنا به فرموده مقام معظم رهبری «ایرانشهر قلب استان است و مردم آن نباید مشکل داشته باشند» برطرف کنند.

 

No comments:

Post a Comment