Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مانع تراشی مقابل اقدامات رفسنجانی برای حل بحران انتخابات


حملات سازمان یافته علیه رئیس مجلس خبرگان
مانع تراشی مقابل اقدامات رفسنجانی برای حل بحران انتخابات

دبی - العربیه

هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایران تلاش دارد راه حلی برای بحران انتخابات ریاست جمهوری در ایران بیابد. اما تندروهای محافظه کار در برابر این اقدامات وی سنگ اندازی می کنند.

نجاح محمد علی کارشناس امور ایران در کانال العربیه در گزارش تصویری خود در این باره با نشان دادن تصویر مصباح یزدی واحمد جنتی افزود اینها تندروهای جریان محافظه کار هستند که در برابر ماموریت رفسنجانی که گفته می شود آیت الله علی خامنه ای نیز از آن حمایت می کند به مانع تراشی و سنگ اندازی مشغول هستند.

نجاح محمد علی افزود: رفسنجانی در پایگاه اینترنتی خود رسانه های نزدیک به محمود احمدی نژاد را تلویحا به شدت مورد حمله قرار داد، این رسانه ها حمله تبلیغاتی سازمان یافته ای را علیه رفسنجانی به راه انداخته و او را به انحراف از خط ولایت فقیه متهم کرده اند.

در گزارش العربیه آمده است : رفسنجانی گفته است حملات علیه وی حدودا دو هفته پیش هنگامی که درباره وجود یک جریان مشکوک هشدار داده بود شدت گرفته است، جریانی که تمایلی به همدلی میان مسئولان نظام نیست و منافع این جریان در ادامه اختلافات نهفته است
این گزارش در ادامه می افزاید : رفسنجانی بار دیگر پایبندی خود به ولایت فقیه و روابط دوستانه و دیرینه خود با آیت الله علی خامنه ای را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد که نیازی به اثبات وفاداری خود به نظام که رسانه های رئیس جمهور و دیگر تندروهای جریان محافظه کار می خواهند خدشه دار سازند ،ندارد.

نجاح محمد علی در گزارش خود گفت : رفسنجانی از یاد نبرد که بار دیگر بر نقش مردم در تقویت نظام ولایت فقیه تاکید کند و این امر بر خلاف باور طرف دیگر است که معتقد می باشد این ولی فقیه است که به نظام مشروعیت می بخشد.

طبق این گزارش در گام دیگری که نشانگر چالش جدیدی از سوی رفسنجانی است، وی شخصا از صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواست تا درباره اتهاماتی که محمود احمدی نژاد ومتحدانش به ویژه در خبرگزاری رسمی ایران به فرزندان رفسنجانی نسبت داده اند تحقیقات خود را آغاز کند.

در این گزارش آمده است فرزندان رفسنجانی به فساد مالی و تحریک اعتراضات و مشارکت در آن متهم شده اند آنها اخیرا با ارسال نامه ای برای رئیس قوه قضائیه خواستار تحقیقات کامل در این باره شدند و همچنین رسما از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران شکایت کردند.

No comments:

Post a Comment