Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

ثبت نام برای قرعه کشی گرین کارت آمریکا


مهاجرتی قانونی به آمریکا

ثبت نام برای قرعه کشی گرین کارت آمریکا

آمار بالای متقاضیان پذیرفته شده در  قرعه کشی گرین کارت آمریکا در سالهای گذشته که از طریق ما ثبت نام کرده اند ,نشانه ای از صداقت و پایبندی ما به ثبت نام دقیق ,صحیح و حرفه ای هموطنان عزیزمان بوده است.
آمریکا سرزمین فرصت هاست . دولت آمریکا هر ساله به 55,000 هزار نفر از متولدین کشورهای خاصی  اجازه اقامت دائم ( گرین کارت ) را در ایالات متحده آمریکا می دهد.
این اشخاص از طریق یک قرعه کشی کامپیوتری انتخاب می شوند .گرین کارت آمریکا به معنای اقامت دائم و اجازه کار , تحصیل و زندگی و مسافرت به آمریکا و استفاده از مزیت شهروندی آمریکاست . گرین کارت ویزای اقامت دائم آمریکا نه تنها فقط برای شما بلکه برای همسر و فرزندانتان نیز صادر خواهد شد.       
متولدین کشور ایران  چه کسانی که در ایران زندگی می کنند و چه آنها که در خارج از کشور هستند.
   
هر شخصی که بالای 18 سال سن داشته  و متولد ایران باشد  ( چه ساکن ایران باشد
و چه ساکن کشور دیگری غیر از ایران) می تواند از طریق پر کردن فرم ثبت نام در این قرعه کشی شرکت نماید.
 

در صورتی که این شخص در قرعه کشی برنده شود برای او و همین طور همسر و فرزندان زیر 21 سال و مجرد او نیز صادر می شود. مدرک تحصیلی  شخص متقاضی باید دیپلم ( یا معادل آن) و یا بالاتر باشد و یا اینکه شخص  در پنج سال گذشته دارای دو سال سابقه کار در حرفه ایی را داشته باشد که برای اشتغال در آن نیاز به حداقل دو سال دوره کارآموزی و یا تمرین می باشد . این مدارک فقط بعد از برنده شدن در قرعه کشی و فقط جهت ارائه به سفارت آمریکا توسط سفارت خواسته می شود و شما برای ثبت نام در قرعه کشی احتیاجی به آن ندارید.


No comments:

Post a Comment