Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

هشدار تلویحی روزنامه ایران به منتقدان دولت دهم / احمدی‌ نژاد از ۳۱۴ مقام ۱۴۰ هزار سند دارد

روزنامه ایران و «شبکه ایران» نوشته‌ اند محمود احمدی ‌نژاد از ۳۱۴ مقام در جمهوری اسلامی ۱۴۰ هزار سند در اختیار دارد که در زمان مناسب آن‌ها را منتشر خواهد کرد.

روزنامه ایران روز شنبه (۲۶ شهریور) این مطلب را در قالب شعری کوتاه منتشر کرده که شبکه اینترنتی موسسه ایران نیز اقدام به بازنشر آن کرده است. در این متن ادبی به صراحت آمده که اسناد مذکور «به وقت قریب» منتشر خواهد شد و تیم احمدی‌نژاد برای «روز مبادا» گفتنی‌های زیادی دارد.

روزنامه ایران به منتقدان و مخالفان محافظه‌کار دولت احمدی‌نژاد هشدار داده است در صورتی که معنای این «نهیب» را نفهمند٬ صبر احمدی‌نژاد روزی به پایان خواهد رسید. محمود احمدی‌نژاد که از فروردین ماه امسال با علی خامنه‌ای اختلاف پیدا کرده، پیش‌تر اعلام کرده بود در برابر حملات به نزدیکانش «سکوت» کرده است٬ اما چهارشنبه گذشته در اردبیل گفت این سکوت «همیشگی» نخواهد بود.

تنش‌ها میان حامیان علی خامنه‌ای و نزدیکان احمدی‌نژاد پس از افشای اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات باردیگر اوج گرفته است. حامیان خامنه‌ای از نزدیکان احمدی‌نژاد با عنوان «جریان انحرافی» یاد می‌کنند و معتقدند این جریان دارای «فساد» اخلاقی٬ مالی و سیاسی بوده و برای حذف روحانیت از قدرت تلاش می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات مجلس در ایران تنش‌ها میان حامیان خامنه‌ای و نزدیکان احمدی‌نژاد گسترش یابد و دو طرف دست به افشاگری‌های بیشتری علیه یکدیگر بزنند.

No comments:

Post a Comment