Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

بیانیه القاعده خطاب به احمدی‌نژاد

شبکه تروریستی القاعده در بیانیه ای خطاب به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران خواستار پایان تئوری‌های وی درباره حوادث یازدهم سپتامبر شد.

به گزارش«خبرگزاری دانشجو»، القاعده خود را مسئول مستقیم حوادث تروریستی یازدهم سپتامبر می داند و این در حالی است که رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی 2 سال گذشته خود در مجمع عمومی سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره نقش سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در این حوادث شده است.

در آخرین بیانیه منتشر شده توسط القاعده که به زبان انگلیسی هم هست، تئوری انجام حملات یازده سپتامبر توسط دولت آمریکا مسخره عنوان شده است.

در بیانیه القاعده پرسیده شده چرا ایران با وجود همه مدارک و اسناد و شواهد همچنان بر این باور (دخالت دولت آمریکا در یازدهم سپتامبر) تاکید می کند؟

القاعده در بیانیه خود می افزاید: القاعده به دلیل نفوذ خود در قلوب هزاران مسلمان برای ایران یک رقیب محسوب می شود و برای ایران چه کاری می تواند بهتر از بی اعتبار جلوه دادن حوادث یازدهم سپتامبر باشد.

بیانیه القاعده در ادامه به آخرین دست نوشته اسامه بن لادن، رهبر القاعده پیش از ترور اشاره می کند که در آن از اعضای القاعده خواسته هیچ وقت اجازه ندهند آمریکا در نظرشان بزرگ جلوه کند.

گرچه القاعده بارها و بارها مسئولیت حادثه یازده سپتامبر را بر عهده گرفته است اما نحوه‌ اجرای این عملیات و پرواز دو هواپیمای مسافربری که پر از مواد منفجره بوده بر فراز یک شهر آمریکایی سوالات و ابهامات زیادی را مطرح می سازد که هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

http://www.irdiplomacy.ir/fa/news/32/bodyView/16599/بیانیه.القاعده.خطاب.به.احمدی‌نژاد.html

No comments:

Post a Comment