Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

بیانیه حمایت جمعی طایفه نارویی از مولانا فضل الرحمن کوهی

بیانیه حمایت جمعی طایفه نارویی از مولانا فضل الرحمن کوهی
بسم رب ناصر المظلومین
بیانیه اعلام حمایت طایفه نارویی از مولانا فضل الرحمن کوهی
 با درود بر پیامبر اعظم آخرین پیامبر صلح و نیکی و اسوه مقاومت در مقابل ظلم و بی عدالتی ،ودرود برارواح پاک شهدای عصر نبوت تا عصر حاضر،که جهت اعلای کلمه حق جانهایشان را فدای برافراشتن پرچم عدالت کردند.
بدین وسیله به استحضار عموم و مسئولان نظام می رسانیم که  اکثریت بالاتفاق مردان طایفه نارویی اعم از ریش سفیدان و جوانان حمایت خود را از مولانا فضل الرحمن کوهی ،عالم برجسته و نستوه بلوچستان را که در راستای بیان دیدگاهای برگرفته از مذهب و با استفاده از حق آزادی بیان در چارچوب قانون در اعتراض به وضعیت نابهنجار جامعه و مقابله با فتنه و فساد و فریب مردم توسط سپاه پاسداران با سوءستفاده از فقر مردم و اعزام آنان به جنگ سوریه بازداشت شده است ،محکوم نموده و خواهان آزادی بلاشرط و شروط این روحانی عزیز هستیم.
 آنچه مولانا کوهی بیان داشته است موافق با نظر و کلام خفته در وجودمردم ومطابق خواسته ما بوده است و واقعیت های جامعه ما را به روشنی بیان داشته و انتقاد از سیاست های نظام با توجه به حق آزدی بیان بدور از هرگونه تشویش اذهان عمومی حق هر شهروند ایرانی است و انتقاد سازنده راهگشای گره های بسته و مانع از بروز فتنه است.
لذا بازداشت مولانا فضل الرحمن کوهی موجب تالم شدید و ناامیدی ملت بلوچ از سیاست ها ، قانون  و مسئولان قضایی در سطح استان و کشور گشته است و موجی از نارضایتی از نظام را در بر داشته است.امید است دستگاه قضاء و وزارت اطلاعات سریعا به بازداشت غیرقانونی این عالم اندیشمند وفاضل پایان داده و مانع از نارضایتی بیشتر مردم خطه بلوچستان و اهل سنت کشور گردند،وضعیت منطقه و آشوبهای بپا شده در جهان اطراف خود موجب دو قطبی شدن شیعه و سنی شده است و قطعا نباید دچار خطای دید و نادیده گرفتن اوضاع گشت.
بنابراین خواسته طایفه نارویی از مسئولان نظام تاکید بر صحه  صدر و ممانعت از بروز فتنه و برخورد با مسئولانی است که بنابر منافع شخصی و مذهبی؛ منافع ملی و وحدت جامعه را به چالش می کشند و سعی در ایجاد آشوب و نارضایتی در بلوچستان را دارند.امید است روحیه ناامیدانه ملت بلوچ و اهل سنت با آزادی مولانا کوهی بازسازی و باری دیگر تاکیدی بر میثاق نامه وحدت و احترام به عقایدو آزادی بیان گردد.
 این بیانیه در رایزنی و تصمیم کلی سران و ریش سفیدان و با نظر خواهی از جوانان طایفه تهیه و تنظیم و به سمع مقامات نظام رسانده شد.
و من الله التوفیق
طایفه نارویی
یکشنبه،۲۰ فروردین ماه  ۱۳۹۶

No comments:

Post a Comment