Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

گزارش تکمیلی ترور فرمانده جنایتکار سپاه در کورین

گزارش تکمیلی ترور فرمانده جنایتکار سپاه در کورین
طبق اخرین گزارشها و پیگیریها این فرمانده جنایتکار ساعت بیست و سه شب در محور خاش -زاهدان بدست نیروهای جیش العدل ترورشد و دو تن از نیروهای همراهش بشدت زخمی شدند.
 پس از به هلاکت رسیدن این فرمانده جنایتکار نیروها اقدام به شلیک کور بسوی خودروها و تپه های اطراف می کنند و تقاضای نیروی کمکی می کنند .
نیروهای  کمکی نیز درفاصله نه چندان دور تر از منطقه ترور اقدام به شلیک بسوی خودروها می کنند و در نتیجه دو تن از شهروندان بی گناه بلوچ بنام های حاج یوسف و کامران بر اثر ضرب گلوله نیروهای جنایت کار کشته میشوند.
 جیش العدل اعلام کرده که این فرمانده سپاه مدتی است تحت تعقیب قرار گرفته و نهایتا دوشنبه شب در محور خاش زاهدان ترورش کرده است.
در بیانیه سازمان امده است ترور فرمانده گردان سپاه کورین از تیپ 1100 سلمان
به نام عدل
 سازمان جیش العدل به اطلاع عموم می رساند که دوشنه شب طی یک عملیات کمین در محور خاش _زاهدان فرمانده گردان سپاه کورین توسط جان برکفان سازمان ترور شد.
فرمانده گردان سپاه کورین روح الله عالی دیشب طی یک عملیات کمین به رگبار گلوله بسته شد .این فرمانده جنایتکار پس از جنایت غصب زمینهای مردمی توسط سپاه و توهین به مردم در کورین و اذیت و آزار مردم با ایجاد کمین و یورشهای شبانه به منازل مردم با بهانه گزارشهای بی مورد تحت تعقیب قرار گرفت و نهایتا دوشنبه شب به سزای اعمال ننگین و جنایت کارانه اش رسید و دو تن از نیروهای همراه وی نیز بشدت زخمی شدند.
 بلوچستان بعنوان باتلاقی بدون بازگشت برای جنایتکاران خواهد بود و با همکاری نیروهای بومی و نفوذی دامنه ترور جنایتکاران گسترده تر خواهد شد.
پس از به هلاکت رسیدن این فرمانده سپاه نیروهای جنایتکار سپاه اقدام به تیراندازیکور  بسوی خودروهای عبوری و تپه های اطراف نمودند ،طبق اطلاعات بدست رسیده دوشهروند بلوچ بنام های حاج یوسف و کامران داروزهی بر اثر شلیک خودسرانه نیروها کشته شده اند.
سازمان جیش العدل
22فروردین 1396 برابر با 11_4__2017

No comments:

Post a Comment