Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

این فیلم را ببینید ایشان (رحیم پور ازغدی) دارد تبلیغ یک جنگ جهانی را که آغازگرش نظام ولایت فقیه باشد با حمله بردن به اروپا و شمال آفریقا و آمریکا و شرق آسیا، سر می دهد!

وی می گوید یک جهاد (جنگ) بین المللی را دامن زد، مقدمات ظهور (ظهور امام زمان) را باید فراهم کرد، از هیچ کسی هم نباید ترسید!
رحیم‌پور ازغدی ،  نظریه‌پرداز جریان اصول‌گرا : ایران باید خود را برای حمله به شمال آفریقا، شرق آسیا و قلب اروپا آماده کند.
اگر خدا نکند روزی جنگی از سوی غرب با رژیم آخوندی آغاز شود، آنچه که رژیم در چنته دارد فوقش همین تروریست پروری و فرستادن سگ بسیجی ها سرباز گمنام امام زمانی و مزدورانش هستند، شاید یک جاهایی در جهان یک عملیات تروریستی انجام دهند، اما نیروهای کوبنده جنگی غرب ایران را آنقدر بمباران خواهند کرد، که همه شما در همانجا مانند برف آب شده و به زمین فرو خواهید رفت.
اما برای این رژیم جنگ هر چقدر خونبارتر و ویرانگرتر باشد به همان سان نیز مقدس تر و مهیا کننده تر برای مقدمات ظهور امام زمان نیز است!
یک ضرب المثل بلوچی است که می گوید"خر وقتی گرگ را نبیند، می گوید نام من عبّد کریم است"
این نظریه پرداز نهادهای تروریستی و آدمکشی رژیم شاید معنای ترس و مدارا و محتاط بودن را فراموش کرده، که چنین عریان جلوی جهان شاخ و شانه میکشند.
سوسماری که در یک برکه بدنیا آمد، بعد از بدنیا آمدنش در آن برکه، چشمش به یک تمساح افتاد، با دیدن تمساح فکری به سرش زد، آن فکراین بود، او فکر میکرد وقتی که بزرگ بشود ،او نیز یک تمساح میشود، اما سوسمار طفلکی از درک این حقیقت عاجز بود و نمی دانست که ذات و گونه او، از ذات و گونه تمساح متفاوت است. حالا این رژیم روضه خوانان مرده پرست است و این غربِ ابرقدرت....!
   

No comments:

Post a Comment