Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

از هويـت ملـی و حقـوق خود بهـر طريـق ممکن دفاع کنيـم



از هويـت ملـی و حقـوق خود بهـر طريـق ممکن دفاع کنيـم

 
 
 
اشغالگـران بـی تمـدن پارس و پنجابـی های هم پيمان شـان برای از بين بردن هويـت ملی ما و غصـب هميشگـی سرزمين اجــدادی مـان ديوانه وار به هـر گونه حربه ضد بشــری روی آورده انـد. قتل بيشماران بيگناه، جرائـم جنگــی و جنايات هولناکی که هم اکنون در سرزميـن اجدادی ما وحشيــانه مرتکـب می شوند در تاريخ ملتهــای تحت ستـم  بيسابقه اسـت. 

جناياتی را که شايد فکـر آن به اذهــان بيمار سفاک ترين موجودات انسان نما مانند کـوروش چوپـان، انوشيــروان ظالم، شاهــان خونخوار صفـوی، قاجاريان ساديست، ژنرال يحيی خان جاهل، رضا اصطبلدار و پرويز مشـرف پست فطرت خطـور نکرده بود هم اکنــون در وطــن ما ( بلوچستــان ) سبعـانه به اجرا در می آورنـد.

 ارتش های اشغالگـر پارس و پنجابـی ، آی. اس. آی درنده خـو، سپاه مافيايی، ساديستهــای ساوامــايی ( اطلاعاتی های فرقه خامنه ای) ، ابزارهای سرکوب نيمه رسمی، ارگانهای سياسی ـ جاسوسی، باندهای  تبهکارِ مسلـح با حمايت  همه جانبه ارگانهای دولتـی مـردم بردبار بلـوچ را در معرض کشتاری وسيع و قتل عـام سيستماتيـک قـرار داده انـد که مشابه آن در تاريخ منطقـه و جهـان يافت نمی شــود.
بر کسی پوشيده نيست که ارتش اشغالگـر پاکستان در بلوچستان شرقی و سپاه فرقه ای ـ مافيايی و ساوامای فرقه ای در بلوچستـان غربی طراحان اصلی کشتـار مردم بيدفـاع وآرشيتکت های نا امنی در وطـن ما ( بلـوچستــان اشغالـی) هستنـد. ارتش پاکستــان تبلــور فاشيسـم پنجاب و سپاه مافيايی با سردار های خپلــه سمبــل توحش اشغالگــران پارس هستنـد.
اشغالگران پنجابی و فاشيستهـای بی لگامِ پارس خيالـی خام را در کله های پوک خود می پرورانند و برا ی ارضای غرايز تماميـت خواهی و زياده طلبی بر عليه ملت بلوچ هم پيمــان هستنــد.  با همکاری های وسيع و تشکيل ارگانهای مشترک در زمينه های جاسوسی، اقتصادی، سياسی و نظامــی بر عليه مردم بلوچ می خواهنـد بلوچ گلزمين يعنی سرزمينی به مساحـت بيش هفتصد و نود هزار کيلومتر مربـع را برای هميشه در اشغــال خود داشتـه باشنـد. آنچه را که هيچ اشغالگری در طول تاريخ نتوانست به آن دست يابـد بعنوان هـدف مشترک و مقصد اصلی خود برگزيده انـد. برای رسيدن به اين هــدف شوم خونين ترين راه ممکن را پيش روی گرفته شبانه روز به کشتار وحشيانه و حذف فيزيکی ملـت بلـوچ مشغــول هستنـد. در اين راستا با دادن رشـوه های کـلان به حکام پول پرست وبی اراده کابـل آنانرا هـم با خو د به يدک می کشنـد.

اعـدام های انتقام گيرانه اخير در ائيــرآپ ( دزآپ ، زاهــدان ) بوسيله حکام فاشيست ايرانی ، کشتن اسـرا و جوانان بيگنـاه بلــوچ از يک طــرف  نشانه مظلوميت ملـت بلـوچ و از طرفی ديگـر نشانگـر توحـشِ بی حد و مـرز ِ اشغالگران پارس است. اشغالگرانی که در ستيز با انسانيت، تمدن بشـری، جوهره زندگی و ارزشهای انسانی هيچ گونه حد و مرزی ندارنـد. هميشه جوانانی را از نقاط مختلف بلوچستان اشغالی بدون هيچ دليلی به جز بلوچ بودن کينه توزانه به گروگان گرفتـه و در سياهچالهای مخوف خود بعنوان اسير زير شکنجه های قرون وسطايی نيمه زنده نگه می دارند تا هر وقـت که جلادان حاکم خواستند آنان را بالای دار بفرستند و بدين گونه غرايز انتقام گيری، خون خواری و قدرت طلبی خود و ارباب سفاک شان خامنه ای خون آشـام را ارضــا کننـد.

سردارهای خپله سپاه مافيايی با در اختيار داشتن رسانه های گوناگون و کنترل ميديای رسمی و نيمه رسمی در اوج ناامنی و قتل عام مردم بلوچ دم از امنيت مطلق در بلوچستـان اشغالی می زنند. با توزيع بيش از ده هزار ( ۱۰۰۰۰ ) قبضه اسلحه گرم در وطــن ( بلوچستان اشغالی ) سياسـت ضدبشــری « تفرقه بينداز و حکومت کــن» را بزدلانه و به ناجوانمردانه ترين شکل ممکن عملی کرده انـد. با اجرای سياستهای کاملا بلوچ ستيزانه از قربانيان اين جنايت ضدبشـری در ميديای خود بندرت ذکـر می کنند.  سپـاه مافيايـی بدور از تمــدن و اطلاعات ضدبشــر رژيم خامنه ای سفاک که از جمله مسئـولان اصلـی ويرانی وطـن ما در سـی و چهار سال گذشتـه هسـتنـد با همکاری فعال جامعه شناسان فاشيست و دانشگاه رفته پارس، تنی چند از خود فروختگان ، باندهای تبه کار هزاره و زابليهای فالانژ به اختلافات خانمان سوز و  « برادر کشی » در بلوچستان وسعــت داده انـد.

 توحـش اشغالگران پارس و پنجابی در بلوچستـان پديده ای کاملا ضدانسانی ودر تضاد با دنيای متمدن بشری است که بدليــل ويژگيهای آن در تاريخ بشريت مشابهی نـدارد. آنچه را که اشغالگـران بی تمـدن هم اکنون بر ملت بلـوچ روا می دارنـد هيچ ملتـی تجربه نکرده است.  

 جنايتکاران پنجاب و پارسيان بی تمـدن برای حذف فيزيکی و تشديد قتل عام در بلوچستان حتی از عواقب فجايع طبيعی  نيزسوءِ می کنند. نه تنها مردم منطقه بلکه امدادگران سازمان ملل متحد هم شاهـد بلوچ ستيزی ديوانه وار حکام سفاک ايرانی و اوباشان پاکستانی پس از جاری شدن سيلابها و وقوع زمين لرزه ها طی سال جاری بوده انـد. در وطـن اشغال شده ما زلزله زدگان زخمی زير آوار رها می شوند، با توپ و تانک از رسيدن کمکهای مردمی به زلزله زدگان جلوگيری می کنند تا ميزان تلفات جانی بيشتر شود. از طرفی ديگربا پخش مکرر ادعاهای دروغين و تبليغات گوبلـزی هياهو براه می اندازند که به زلزله زدگان کمک می کننــد.
در نتيجه جنايات بی شمار وعملکرد بيمارگونه اشغالگران در بلوچستان اشغالی اوضاع جهنمی تر از هر زمان شده اسـت. اين دقيقا همان حالتی که اشغالگران در پی آن بوده اند تا ملـت بلــوج را زودتر نابود کرده وبطور هميشگی سرزمين پهناور وغنی بلوچستان را غصب کنند. رابطه اشغالگران  با مردم بلوچ رابطه ظالم است و مظلوم. اشغالگران می خواهنـد ما  نيست و نابود شويم.
با تمام وجـود و بکارگيری کليه امکانات ملـی نبايـد اجازه داد تا دشمنان بی تمدن به اهداف  شــوم خود برسنـد.
 

 
بنابراين بهر طريق ممکـن بايد از وجود وهويت ملی خود دفاع کنيم. با فعاليتهای سياسی، فرهنگی، نظامی، کمکهای مالی به سرمچاران ، افشاگری در سطح جهانی،  آگاه ساختن جوانان بلوچ از تاريخ و هويت ملی مان، کمک خواستن از سازمان ملل متحد و ديگر مجامع بين المللی برای متوقف کردن نقض حقوق بشر و جلوگيری از جنايات اشغالگران  صرف نظر از تنگ نظريهای گروهی متحدانه از موجوديت و هويت ملی خود دفاع کنيـم.  همانگونه که اجداد و نياکان ما در مقابل لشکريان اسکندر مقدونی، انوشيروان ظالم ، مغولان، احمد شاه ابدالی، شاه اسماعيل سفاک، پرتغاليان، قاجاريان و استعمارگران انگليسی ايستاده از وجود خويش و گلزمين دفاع کردند مطمئنــا با يکپارچگی و وحــدت ملـی می توان پوزه کثيف اشغالگران پارس و جنايتکاران پنجابـی را بخاک ماليـد و سرزمين اجدادی خود را از چنگال خونيـن اين موجودات ضدبشــر آزاد کنيــم. 

 

پروشت ءُ پـروش باتنــت ايـران ءُ پاکستـان

آزات ءُ آبــــا د بـــات گنجيــــں بلــوچستــــان
محمـد کريــم بلـــوچ
بيست و سـوم نوامبر۲۰۱۳ 

No comments:

Post a Comment