Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

ژنرال کودتاچـی پرويزمشـرف قصـابِ بلوچستـان




ژنرال کودتاچـی پرويزمشـرف قصـابِ بلوچستـان
 
 


ژنرال معـزول پرويزمشـرف يکی از بيرحم تريـن جـلادان اشغالـگر در تاريخ بلوچستان اشغالی است که بعنوان رئيس ستاد ارتش خون آشام پاکستان (۱۹۹۸) و پس از کودتای نظامی در تاریخ دوازدهم اکتبر ۱۹۹۹ ميلادی بعنوان « رئيس جمهور» کشورنامشروع و انگليس ساخته پاکستان خون هزاران بلوچ بيگناه  بر زمين ريخت و جنايات هولناکی بر عليه بشريت مرتکب شـد. وی که يک مهاجر هنـدی اسـت در سال ۱۹۴۷ ميلادی بهمراه خانواده اش از هنـدوستان رانده شـد و در سن چهار سالگی با پدر و مادرش به کراچی پناهنده شد. مشرفِ مهاجـر که از سن بيست سالگی به خدمت ارتش اشغالگر پاکستان در آمـده بود در سال ۱۹۹۸ ميلادی به رياست ستاد ارتش رسيد. مشرف طی يک دهـه خونيـن (۱۹۹۸ تا ۲۰۰۸ ميلادی ) اوضاع سياسی، اقتصادی و اجتماعی مردم را در بلوچستان اشغالی جهنمی تر از قبــل کرد و به دليل جنايات وحشيانه ای که در بلوچستــان اشغالی مرتکب شد بعنوان يکی از منفورترين دشمنان ملت بلوچ در تاريخ بلوچستــان ثبت شـده است.
پرويز مشرف و باند هم پيمان وی با اخـذ رشوه های کلان قراردادهايی غيرقانونی با صدها شرکت پاکستانی و خارجی امضا کردند تا منابع طبيعی ، معادن فلزی و غير فلــزی بلوچستــان اشغالی را غارت کرده به يغما ببرنــد.

 
 
غارت منابع طبيعی و معادن فلزی و غير فلزی بلوچستان
 
 
دولت پکن و شرکت متالـوژی چين به همراه يکصد و چهل ( ۱۴۰ ) شرکت خصوصی ـ دولتی چيـن با اجازه و حمايت ارتش اشغالگر پاکستان به غارت منابع طبيعی، معادن فلزی و غير فلزی بلوچستان مشغول هستنـد.
در زمان حکمرانی پرويز مشرف تقريبا يکصد قرارداد خائنانه برای غارت دارايی و ثروتهای ملی بلوچ با دولت چين و بخش خصوصی آن کشور امضا شـد. « فروش » غير قانونی بندر استراتژيک گـوادر يکی از قراردادهای خائنانه مشرف با چينی هاست. قراردادی که با ناديده گرفتن حقوق ملی بلوچ، حق مالکيت مردم بلوچ و زير پا گذاشتن قوانين جهانی و موازين بين المللی قلدرانه به امضا رسيد.علاوه بر اين ژنرال کوتاچی دهها قرارداد غير قانونی را با شرکتهای غارتگر خارجی تمديد کرد که قرارداد سياهين ڈکّ ( سايندک) با شرکت متالوژی چيــن در اين زمره اسـت.
 
 
تمديد قـرارداد سياهيـں ڈ ِکّ
 
قـرارداد پروژه سياهيـں ڈ ِکّ(سايندک) در اواسط دهه هفتاد ميــلادی بين حکام پاکستانی و شرکت متالوژی چين به امضا رسيد. چينی ها با دادن وام به حکومت پاکستان البته با ضمانت در معادن سياهيـں ڈ ِکّ پروژه استخراج طلا، نقره و مس را در سياهيـں ڈ ِکّ آغاز کردنـد.در سفری که مشرف خائن بهمراهی باندی از نظاميان جنايتکار پنجابی در نوامبـرسال ۲۰۰۳ميلادی به پکن داشت با امضای قراردادهای نظامی و اقتصادی متعدد دست چينی ها را در غارت دارايی های ملی بلوچستان بطوردرازمدت کاملا باز کرد. چيني ها نيز با دادن يک وام پانصد ميليون دلاری (۵۰۰۰۰۰۰۰۰ دلاری)، کمک تسليحاتی و تجهيزات نظامی به ارتش پاکستان مشـرف ددمنش را عملا در سرکوب مردم بلوچستان حمايت و تشويق کردند. تا با اين سياست استعماري و عملکـرد ضدبشـری سرمايه های نهفته درسرزمين بلوچستان را آسانتــر غارت کنند.

چينی ها که از پتانسيـل بالای بلوچستان اشغالی و ارزش منابع و معادن سرزمين بلوچ بخـوبــی واقف هستنـد، هميشه به تقاضاهای وام حکام اسلام آباد جواب مثبت داده اند.

چينی های غارتگر با استناد به همان کاغذ پاره های غير قانونی به خود اجازه می دهند تا ثروتهای ملی بلوچ را بدون توجه به مخالفتهای رهبران جنبش ملی بلوچستان و اعتراضات فعالين بلوچ به تاراج ببرند.

 
 
به حراج گذاشتن معادن ريکـــوڈِکّ

 http://www.tethyan.com/TheRekoDiqProject/RekoDiqLocation.aspx
 
پروژه ريکوڈک پروژه ای بود ناعادلانه ، در تضاد با موازين بين المللی و حقوق بشـرو کاملا استعماری. پروژه ای برای استخراج معادن مس و طلا درريکوڈک - منطقه چاغی بلوچستان.
مس ريکوڈک بزرگترين معدن دست نخورده مس دنياست. معدن مس ريکوڈک از معدن سرچشمه مس در کرمان بزرگتر است. برآورد شده است که طلای ريکوڈک چهارمين معدن بزرگ طلای کشف شـده بر روی کره زمين است.
قاتل هزاران بلوچ ، مهاجـرهندی پرويز مشرف کودتاچی و نخست وزيرش شوکت عزيز، پس از امضای قرارداد های غيرقانونـی ريکوڈک با شرکتهايی که در زير ذکـر شده اند، مبالغ هنگفتی را ( در سالهای 
۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ ميلادی ).در شماره حسابهای بانکی خويش درامريکا، لندن و سويس انباشتند.

شرکتهای پول پرست خارجی که برای غارت معادن ريکوڈک به بلوچستان اشغالی هجوم آورد ند، بدين قرار هستند:


Barrick Gold Corporation Minerals
 کارتل طلا، نقره و مس که در بازار بورس کانادا ثبت است

 
Tethyan Copper of Australia
شرکت مس استراليايی

 
Antofagasta Minerals
شرکـت شليايی

 
ژنرال مشرف جنايتکار در دوران سياه زمامداریش زمينه را برای تاراج هر چه بيشتر سرمايه های ملی بلوچستان به نفع خارجي ها يعنی مهاجرين هندی، پنجابيهای زياده خواه، شيليايی ها، چينی ها واستراليايي ها فراهم کرد. وی درتاراج سرمايه های ملی بلوچ ،  گسترش فقـر ، تشديـد استثماردر بلوچستان اشغالی و در بلـوچ ستيـزی با اشغالگـران پارس رقابت داشت.
با توجه به ماهيت غيرانسانی و منفعت پرستی نامحدود دلالهای پاکستانی ( ژنرالهای ارتش من جمله ژنرال مشرف، پنجابيها و مهاجرين نوکيسه هندی ) و عطش سيری ناپذير شرکتهای خارجی جزئيات قراردادهای ارتش پاکستان با شرکتهای خارجی مخفی ماند. تا اينکه پس از برکناری مشرف از اريکه قدرت و اوج گيری اعتراضات مردم بلوچ بالاخره  پروژه مذکور متوقف شد.  
 

ژنرال کودتاچی پرويز مشرف جــلاد عـلاوه بـرآنکه منابع و معادن بلوچستان اشغالی را قلدرانه به حراج گذاشت با بمباران وحشيانه مردم بيدفاع بلـوچ، قتل عام های۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ ميـلادی، آواره کردن هزاران بلـوچ از مناطق گازخيز بلوچستان، ربودن فعالين سياسی بلـوچ، دستگيری های گسترده، تـرور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن نواب اکبـرخان بـُگـٹــی درکوهلوی بلوچستان به جنايات جنگی هولناکی بر عليه بشريـت مرتکب شــد.

ادامه دارد.

 پروشت ءُ پروش باتنت ايران ءُ پاکستـــان

آزاد ءُ آباد بات گنجيـــــں بلوچستـــــــــان
 محمــد کريــم بلـوچ


اول سـَـبـّــان 
۷۰۱۳

January 21, 2014

 
http://baluchistan47.blogspot.no/2014/01/blog-post_21.html

No comments:

Post a Comment