Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

باز هم سانسور اخبار بلوچستان در بی بی سی فارسی


کشف گور دسته جمعی در خضدار بلوچستان

کشف گورهای دسته جمعی و اجساد مثله شده در این گورها در ایالت بلوچستان پاکستان، در بسیاری از رسانه های پاکستان و جهان از جمله برخی رسانه های داخل ایران بازتاب یافت. اما رسانه های فارسی زبان مدعی حرفه ای بودن و متعهد بودن به معیارهای حقوق بشری! حاضر نشدن این جنایت را پوشش خبری بدهند. 

از جمله بی بی سی فارسی که در پوشش اخبار بمب گذاری علیه شیعیان در پاکستان که آن هم البته جنایتی نابخشودنی است، درنگ نمی کند و هنوز هم تصاویر تشییع جنازه های حادثه بمب گذاری اتوبوس زائران شیعه در صفحه اول عکسهای سایت بی بی سی فارسی قرار دارد تا بگوید که بلوچستان چه جای وحشتناکی برای شیعیان است، حتی یک سطر درباره کشف گور دسته جمعی در خضدار بلوچستان و جنازه های یافته شده در آنها ننوشته و خبری در این باره منتشر نکرده است.

با تکرار این موارد دیگر تردیدی باقی نمی ماند که قصد بی بی سی فارسی از انتشار اخبار منفی درباره بلوچستان و برجسته کردن بمب گذاریها و خشونتها علیه شیعیان که قطعا ارتباطی با مردم بلوچ و جریانات مسالمت آمیزی که برای احقاق حقوق خود مبارزه می کنند، ندارد، خیر نیست. و دل این رسانه برای شیعیان آنجا هم نمی سوزد. بلکه با توجه به اینکه اکثریت مخاطبان این رسانه فارسی زبان شیعه هستند این کار با هدف تحریک شیعیان ایران علیه اهل سنت صورت گرفته و اهداف پلیدی پشت این تفکر فاشیستی قرار دارد.

جالب آنکه خبر کشف گور دسته جمعی در خضدار بلوچستان چندین بار در بی بی سی اردو پخش شده است.


Mahmoud Barahouei Nejad - Facebook

No comments:

Post a Comment