Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

دستگیری ظاهر گمشادزهی ضربه ای سخت به پیکر نظام در منطقه

به گزارش آژانس خبری تفتان دستگیری ظاهر گمشادزهی بزرگترین عامل نظام در منطقه سراوان که منطقه استراتژیک کوه سفید تحت اختیارش بود و همیشه مبارزان در استفاده از این منطقه دچار مشکل می شدند ضربه سختی بر پیکر نظام پوسیده ولایت سفیه زد و باری دیگر اقتدار اطلاعاتی جنبش را به نمایش گذاشت.
آقای ظاهر گمشادزهی در حالی از خانه اش خارج شده بود که نزدیک ترین افراد خانواده از خروجش خبر نبودند و خروجش فقط با هماهنگی فرمانده اطلاعات سپاه استان آقای ذاکری انجام گرفته بود و هیچ کس دیگر اطلاعی از وی نداشت که سربازان خدا و سرمچاران بلوچستان بر او و گفتگویش با مقامات امنیتی استان اشراف داشتند و با اقتدار تمام این نماینده اعلای رژیم در منطقه را دستگیر کردند و این مزدور برای سپاه و اطلاعات چنان مهم بود که برای آزادیش حاضر شدند مبلغ ده ملیارد تومان بپردازند اما ده ملیارد تومان برای مبارزان چیزی نبود و باید این عامل پلید به سزایش می رسید.
ظاهر گمشادزهی عامل مهمی برای ارتباط سپاه پاسداران با گروه تروریستی سپاه محمد در پاکستان بود و دستگیری وی اطلاعات زیادی را در این زمینه همه لو داد.
این اولین بار نیست که رژیم در طرحههای تروریستی اش شکست خورده است تاکنون تمامی مخبران و مزدوران رژیم که برای عملیات علیه جنبش آمده اند از بین رفته اند و در یک مورد هم رژیم موفق نشده است که به جنبش ضربه ای بزند و فقط طی سال گذشته بیش از ده گروه تروریستی اطلاعاتی نظام دستگیر شده اند و بسیاری پس از دستگیری آزاد شده اند و آنهائی که جنایت کرده اند از بین رفته اند و معلوم نیست این رژیمی که چنین بدبخت و ذلیل و خوار است چگونه اظهار اقتدار می کند و مردم را می فریبد.
این هم از اقتدار رژیم که نتوانست از بزرگترین عاملش در منطقه حفاظت کنند و این فرد ملعون بدستان پر قدرت فرزندان فاروق و حیدر به سزای اعمالش رسید.

No comments:

Post a Comment