Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

شمارش معکوس برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه و لزوم امادگی مجاهدان بلوچ‏

رژیم منحوس ولایت فقیه که تنها زبان زور را متوجه شده و هیچ زبانی به جز خشونت و شدت را نمی خواهد که بپذیرد با تمام شدن کارتهایش در منطقه به سرعت در حال از دست دادن جایگاه خود می باشد و با اعمال تحریمهای جدید سازمان ملل بر ضد ان و حرکت ناوگان بزرگی به رهبری امریکا به سوی خلیج فارس برای محاصره و کنترل و بازرسی کشتی های تجاری ایران می رود که برخورد شدید نظامی بین امریکا و متحدان ان کشور و رژیم ایران را شاهد گردد! کسانی که به خیال اینکه ایران دارای قدرت نظامی بالا می باشد و امریکا جرات حمله به ان را نخواهد داشت به زودی متوجه خواهند شد که سخت در اشتباه بوده اند .

برای اثبات نزدیک شدن یک حمله نظامی عن قریب به ایران نیز می توان به زمینه سازی رسانه ها و موسسات نظر سنجی اشاره نمود که در اخرین ان مدعی شده که افکار عمومی اکثر کشورها حتی اسلامی نیز موافق یک اقدام نظامی بر ضد ایران برای ممانعت از دسترسی ایران به سلاح اتمی می باشند و یا اخرین انالیز و مقاله که در مجله معروف " فوربس به چاپ رسید که در ان به منافع تغییر رژیم در ایران و مضرات عدم تغییر رژیم می پردازد و در اخر نیز منافع تغییر رژیم برای منافع غرب را اینگونه دسته بندی می نماید:

۱) دسترسی آزاد تر نیروهای آمریکائی به افغانستان از طریق خلیج فارس، به جای تکیه کردن بر دولتهای بی ثباتی مثل قرقیزستان یا ازبکستان.

۲) نجات پیدا کردن از قید و بند هائی که روسیه برای سیاستهای صلح و مبارزه با تروریسم ایجاد میکند

۳)‌ از میان برداشته شدن تهدیدات و مسابقه تسلیحاتی اتمی در منطقه خاور میانه

۴) یک عراق آزادتر

۵) یک لبنان آزادتر

۶) یک غزهٔ آزاد تر و یک اسرائیل امن تر

۷) نفت ارزان تر

۸) یک آسیای میانهٔ آزاد تر

۹) ضعیف شدن قدرت امپریالیستی روسیه در منطقه

۱۰) و بالاخره یک ایران آزاد، حتی اگر به این معنی باشد که مردم آن کشور مجبور باشند راه خود به سوی آزادی و دموکراسی را از میان خرابه ها پیدا کنند و قیمتش را با خون و ثروتهای برباد رفته خود بپردازند.

از سوی دیگر استقرار نیروهای ایران در مرزهای شمالغربی نیز به نگرانی ایران از احتمال حمله از مرزهای منطقه قفقاز حکایت دارد. تمام این قراین و شواهد و زمینه سازی افکار عمومی جهان برای یک اقدام نظامی حکایت از نزدیک شدن یک طوفان سهمگین در منطقه را دارد در این میان کشورهای عربی منطقه نیز غرب و به ویژه امریکا را برای یک اقدام نظامی بر ضد ایران تحت فشار قرارداده اند و حتی از امادگی برای تامین هزینه یک جنگ احتمالی در منطقه دولت امریکا را مطلع نموده اند. در این بین ملت بلوچ و سرزمین اشغالی بلوچستان غربی به دلیل ضدیت با رژیم ولایت فقیه در مبارزه برای از بین بردن رژیم نقش و جایگاه ویژه ای دارد و ملت بلوچ را می توان منسجم ترین ملت در بین ملل تحت ستم در جغرافیای به اصطلاح ایران دانست که درصد کمی با رژیم همراه هستند و به ویژه پس از شهادت عبدالملک ریگی این تنفر از رژیم در منطقه به اوج رسیده هست! با توجه به پتانسیل بالای مجاهدان بلوچ و امادگی رزمی انها باید گوش به زنگ بوده و در صورت یک اقدام نظامی بر ضد رژیم توسط امریکا و اغاز زمینه سقوط رژیم با یک حمله برق اسا به شهر زاهدان پایتخت اینده کشور بلوچستان غربی اقدام به تصرف مراکز مهم از جمله صدا و سیما- مراکز نظامی و انتظامی- مخابرات و غیره نمایند و برای این منظور نیز می توانند از تاکتیک مبارزان چچنی در ازاد سازی گروزنی در سال ۱۹۹۶ بهره ببرند یعنی به اتش کشیدن پمپهای بنزین که در ابتدا مانع دید نیروی هوائی و هوانیروز می گردد و سپس یک حمله برق اسا به مراکز نظامی و انتظامی و تصرف ان در کمترین مدت ممکنه با حداقل تلفات! و پس از ان نیز تاسیس دولت موقت و برقرای امنیت در کشور بلوچستان غربی! و مجازات جنایتکاران زابلی و فارسی که در طی این مدت باعث کشتار - نابودی بلوچستان گردیدند و ....

شاید مطالب بالا برای تعدادی غیر واقعی و یا غیر ممکن و یا عجولانه به نظر برسد اما با توجه به شرایط کنونی هیچ هم عجولانه و غیر واقعی نمی باشد زیرا سقوط رژیم حتمی می باشد یا با حمله مستقیم خارجی و یا با قیام عمومی و یا یک کودتای نظامی ! اما در این بین ملت بلوچ نباید به شونیسم فارس این اجازه را بدهد که با سقوط رژیم دوباره خود را بازسازی نموده و سلطه خود را به ملت بلوچستان با شکل و شمایل دیگری تحمیل نماید بلکه با به دست گرفتن مقدرات خود بایستی شرایط خود و منافع ملی خود را به شونیسم تمامیت طلب فارس تحمیل نماید و مانع تکرار تاریخی پر از درد و رنج بر ملت و سرزمین بلوچستان گردد! باشد که روح شهدای ملت بلوچ با شجاعت مردان غیور ان سامان شاد گردد از جمله شهید عبدالملک ریگی که متاسفانه تعدادی از خارج نشینان بلوچ در غرب وی را الت دست پاکستان می دانستند و از وی حمایت ننمودند که بعدها به اشتباه خود پی برده یا خواهند برد!


سارا حیدری

Source: Pahra blog

No comments:

Post a Comment