Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

مسلح کردن معتادان و قاچاقچیان بر خلاف مبارزین جنبش مقاومت به بهانه ی واگذاری امنیت به عشایر و طوایف

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از مزدور محمدرضا نقدی که گفته است واگذاري امنيت سيستان وبلوچستان به عشاير و طوايف باقوت ادامه دارد تسليح عشاير و طوايف سيستان و بلوچستان با سرعت بيشتر دنبال خواهد شد زيرا سلاح جزو زندگي عشاير بوده و همچنان خواهد بود ، رژیم آخوندی که تا دیروز اسلحه را از مردم بلوچ به زور و هزار مکر و فریب میگرفت و شب و روز در تلویزیون تبلیغ میکرد که تحت عفو و بخشش مقام رهبری قرار گرفته اند مردم را تشویق میکرد و اسلحه های مردم بلوچستان را جمع آوری کرد ، حالا دست به سخاوت زده و به مردم بلوچستان اسلحه میدهد تا به هدف ننگین خود برسد.
بعد از گسترش عملیاتهای آتشین مبارزین جنبش مقاومت مردمی علیه رژیم آخوندی و روند گسترش محبویت مبارزین در نزد مردم بلوچ ؛ رژیم آخوندی را دیوانه کرده و هر روز دست به مکر و حیله ی جدیدی بر خلاف مبارزین میزند.
جدیدترین طرح رژیم حاکی بر این است که معتادان و قاچاقچیان را بر خلاف مبارزین به بهانه ی واگذاری امنیت به عشایر و طوایف ، مسلح کند.
رژیم به مافیای مواد مخدر قول همکاری داده است و حتی به ایشان اجازه ترانزیت مواد مخدر به مرزهای ترکیه و آذربایجان بدون ایست و باررسی حتی با ماشین های سپاه و نیروی انتظامی را داده است و از وطن فروشان خواسته است در قبال خرید و فروخت آزادانه ی مواد مخدر بر خلاف مبارزین جنبش همکاری کنند.
الحمدلله به فضل خدای متعال این طرح رژیم ناکام مانده است و مردم با غیرت و با ایمان بلوچ هیچ وقت بر خلاف برادران خود و مبارزین با رژیم همکاری نمیکنند نه تنها همکاری بلکه تعداد کثیری از عشایر و طوایف به مبارزین ملحق شده اند و مشت محکمی بر رژیم آخوندی زده اند،الا اندکی از مخبرین و قاچاقچیان مواد مخدرکه به دنبال هوس شیطانی و دنیا هستند فریب رژیم را خورده اند و به رژیم قول خیانت به ناموس و دین خود داده اند.
به این منافقین اندک هشدار داده میشود که دست ازغلامی و نوکری کسانی که دشمنان دین ؛ اصحاب رسول ، اهل سنت و ملت بلوچ هستند ، بردارند و به ناموس ملت و دین خود خیانت نکنند ، فراموش نکنند و به یاد داشته باشند که در چند سالی مخبرینی که با رژیم همکاری کرده اند عاقبت آنها چه شده است هیچ مخبری از مبارزین جان سالم بدرنبرده است و به سزاری ننگین خود رسیده است .

No comments:

Post a Comment