Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

پیام تسلیت جبهه دمکراتیک مردمی احواز به ملت بلو چستان و سازمانهای مبارز آن به مناسبت اعدام فرزندان ملت بلوچ

انسانهای ازاده جهان

ملت غیور بلوچستان

بیش از هشت دهه از اشغال سرزمینهای ملل ( بلوچ ؛ ترکمن ؛ عرب ؛ کرد ؛ ترک اذربایجان جنوبی ..... ) توسط شونیسم فارس می گذرد. دولت ایران با نقض کلیه قوانین بین المللی خصوصا معاهده حقوق مدنی و اقتصادی و اعلامیه جهانی حقوق بشر و با توسل به شیوهای بسیار ارتجاعی و ضد انسانی تمامی خواسته های انسانی و ملی ملل غیر فارس در جغرافیای موسوم به ایران را با اعدام ، شکنجه وایجاد فضای رعب و وحشت ، فقر و بیکاری پاسخ داده از ارتکاب هر جنايتی ابا نکرده هر روز بر پرونده سیاه ان افزوده میشود.

انسانهای ازاده

جمهوری اسلامی نماینده شونیسم فارس با منع هرگونه فعالیت سیاسی ومخالفت با تشکلهای قانونی ملل غیر فارس و سرکوب شدید تمامی خواستهای مدنی هرروز به شیوهای خشنتر متوسل میشود تا شاید بتواند عمرنظام پوشالی خویش را چند صباحی طولانيتر کند.

ملت غیور بلوچستان


جبهه دمکراتیک مردمی احواز ضمن محکوم کردن اعدامهای اخیر فرزندان بلوچستان به خانواده های محترم این شهیدان و ملت همسنگر بلوچ تسلیت گفته حمایت کامل خود را از خواسته های بحق انسانی و ملی ملت بلوچستان تارسیدن به حق تعیین سرنوشت اعلام می دارد. كما اينكه ازکلیه سازمانهای حقوق بشری می خواهد که ضمن محکوم نمودن اعدام فرزندان ملت بلوچ و دیگر ملل تحت ستم با ایجاد فشار از اعدامهای اتی جلوگیری کنند.

جبهه دمکراتیک مردمی احواز

25-05-2010
 
www.alahwaz.org
 
www.alahwaz.com

No comments:

Post a Comment