Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه تکذیب هماهنگی میان ناتو و عبدالمالک ریگی توسط حزب همبستگی دمکراتیک اهواز


اطلاعیه تکذیب هماهنگی میان ناتو و عبدالمالک ریگی توسط حزب همبستگی دمکراتیک اهواز

روز دوشنبه 22 ماه می تلویزیون انگلیسی زبان "پرس تی وی" وابسته به رژیم تهران با پخش سومین فصل سناریوی "اعترافات" عبدالمالک ریگی رهبر "جندالله" تیرهای، پس از متهم کردن سازمانهای مخالف حکومت و وابسته کردن آنها به بیگانگان من جمله آمریکا و اسرائیل، تیرهای زهرآلود تبلیغاتی خود را به سوی مردم عرب اهواز و حزب همبستگی دمکراتیک اهواز نشانه رفت. بر کسی پوشیده نیست که هدف از این نمایشنامه تبلیغاتی تظلم نمایی حاکمیتی است که قرون وسطایی ترین روش های سرکوب وشکنجه را علیه همه ملیت های ستمدیده در ایران برای خود حلال کرده است .
صرف نظر از بی اعتباری شوهای تلویزیونی که به خصوص بعد از کودتای انتخاباتی خرداد88 شاهد آن بودیم، حوادث پس از به اصطلاح دهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران، رژیم را با بحران مشروعیت در جامعه (بخصوص در میان ملیت های غیر فارس) روبرو کرده است، به همین منظور رژیم تلاش دارد با بزرگنمایی مساله دستگیری ریگی و آب و تاب دادن به ارتباطات وی که محتملاً از افکار بیمار گونه تمامیت خواهان حاکم در تهران تراوش می کند، به نظریه توطئه متوسل شده تا زمینه قلع وقمع مبارزان عرب و دیگر ملیت ها فراهم آورده، مبارزات رو به رشد و بالنده آنان را متوقف سازد. مسلماً دلیل این حمله تبلیغاتی رژیم علیه حزب همبستگی دمکراتیک اهواز تصادفی نیست. زیرا این حزب در سالهای اخیر نقش فعالی در افشای سیاستهای به غایت ارتجاعی، ضد مردمی و غیر دمکراتیک رژیم در سازمان های بین المللی به ویژه در اتحادیه اروپا و مجامع جهانی ایفا کرده است. بر این اساس است که رژیم این بار پیکان تبلیغاتی خود را بسوی ملت مبارز عرب در ایران نشانه رفته است .
امروز دیگر بطلان یاوه گویی ها و دروغ پردازی های تمامیت خواهان که در رسانه های گروهی آنان منعکس می شود برای همه اظهر من الشمس است، و بر کسی پوشیده نیست چنین اعترافاتی که تحت شکنجه گرفته می شوند فاقد هرگونه ارزش حقوقی و قضایی است. مع الوصف برای روشن کردن اذهان عمومی در خصوص این ادعاهای باطل وبى اساس، حزب همبستگی دمکراتیک اهواز اعلام میدارد که :

1- حزب همبستگی دمکراتیک اهواز و آقای یاسین اهوازی که از کادرهای اجرائی حزب در اروپا است، در هیچ مکانی و یا زمانی با آقای عبدالمالک ریگی
(رهبر جندالله) تماس نداشته و در هیچ نشستی که ریگی در آن حضور داشته شرکت نکرده است، کما این که هیچگونه ارتباط کتبی با وی نداشته است لذا بدینوسیله این خبر قویاً تکذیب میشود.

2- حزب همبستگی دمکراتیک اهواز وساطت و هماهنگی میان جنبش مردمی ایران (جندالله) و پیمان ناتو را ناشی از خیالبافی بازجویان ریگی میداند واصولا چنین ارتباطی را با ناتو ندارد، بنابر این ادعای دروغ را رد میکند.

3- رژیم تهران در اعترافات دیکته شده به ریگی، حزب همبستگی دمکراتیک اهواز را یک بار (گروه جدایی طلب الاهوازیه) نامیده و دقیقا یک سطر پایین تر نام (گروه خلق عرب الاهواز) بر آن اطلاق کرده است تا بدینگونه زمینه سرکوب و احیاناً اعدام فعالان و زندانیان سیاسی در بند را توجیه کند.

4- رژیم ارتجاعی حاکم در ایران با آگاهی از استمرار مبارزه مردمی در بلوچستان و ارتباط آن با مبارزه ملت عرب وسایر ملل تحت ستم مضاعف در ایران، با چنین ادعاهایی می خواهد وانمود کند که محرک مبارزه ملیتهای عرب و بلوچ را نه شرایط وحشتناک فقر و عقب افتادگی اقتصادی و سیاسی در این مناطق، بلکه دخالت وتحریک بیگانگان و سازمانهای اطلاعاتی خارجی رقم می زند.

5- حزب همبستکی دمکراتیک اهواز با درک انتخاب شیوه های مبارزاتی بوسیله نهضت ها، سازمانها و احزاب آزادی خواه که علیه دیکتاتوری مبارزه می کنند، بارها مخالفت خود را با توسل به خشونت اعلام داشته پایبندی خود به مبارزات مسالمت آمیز را مورد تاکید قرار مى دهیم.
6- "حزب همبستگی" معتقد به مبارزه برای احقاق حقوق ملت عرب در ایران است و برای ایجاد ایرانی آزاد، دمکراتیک، لائیک و فدرال که ضامن حقوق ملی، سیاسی، فرهنگی واقتصادی همه ملیتها باشد مبارزه میکند و به همین منظور نقش فعالی را به عنوان یکی از اعضاء موسس "کنگره ملیتهای ایران فدرال"، که در بر گیرنده 17 سازمان سیاسی و فرهنگی این ملیتهاست ایفا میکند.

7- ما همانگونه که در مانیفیست حزب همبستگی دمکراتیک اهواز آمده مبارزات مسالمت آمیز مردم عرب اهواز را بخشی از مبارزات مشترک ملیتهای ایرانی (آذربایجانی، فارس، کرد، بلوچ، ترکمن ولر وبختیاری) در راه صلح، دمکراسی، آزادی و عدالت اجتماعی می دانیم. لذا علیرغم جو به شدت عرب ستیز در میان حاکمیت وبرخی محافل اپوزیسیون ایران به مبارزه براین اساس ادامه می دهیم.

8- حزب همبستگی دمکراتیک اهواز به رژیم مستبد حاکم در ایران در خصوص سوء استفاده از این اعترافات از پیش تهیه شده برای سرکوب وتصفیه فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وابسته و یا غیر وابسته به سازمانهای عرب اهوازی هشدار می دهد .
زنده باد پیوند مبارزاتی ملیتهای عرب ، بلوچ و دیگر ملل تحت ستم مضاعف.
پاینده باد مبارزات زنان، کارگران، دانشجویان و جنبش اعتراضی در ایران.حزب همبستگی دمکراتیک اهواز
دفتر سیاسی- 24 ماه می 2010

No comments:

Post a Comment