Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

محاکمه عبدالمالک ریگی

محاکمه عبدالمالک ریگی

به گزارش زاهدان نیوز اولین جلسه علنی دادگاه عبدالمالک ریگی رهبر سازمان مقاومت مردمی ایران ( جند الله ) صبح پنجشنبه 5خرداد ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد .
اگر چه در خبر نامبرده آمده است که محاکمه وی علنی است ، اما با توجه به برگزاری آن در تهران ، و بدون وکیل مدافعی برای وی ، و عدم نشر مستقیم آن از رسانه های رادیویی و تلویزیون ایران ، و حضور عده ای از اعضای خانواده کشته شدگان واقعه « تاسوکی » زاهدان ، مشخص است که رژیم ایران خواهان دستیافتن به اهداف شوم خویش است .


آنچه که در مورد عملیات جنبش مقاومت مردمی ایران ( جندالله ) میتوان گفت اینست که همیشه نیروهای نظامی و امنیتی رژیم را در استان هدف حملات خویش ساخته است و در مواردی به آزاد ساختن اسرای خود نیز روی آورده است . چیزی که در قاموس جمهوری اسلامی کمتر نشانی از آن میتوان یافت . ما توجه جامعه جهانی و سازمانهای حقوق بشر را نسبت به این خیمه شب بازی رژیم جلب میکنیم .
اگر قرار است شاهدی در این نمایش مسخره رژیم شرکت نماید همانا بازماندگان روستای « گورناک » بلوچستان هستند که توسط عوامل رژیم با خاک و خون یکسان شد ، بازماندگان عظیم آباد زابل هستند که نیمه شب بر سر آنها ویران شد . ...

متن خبر بنقل از زاهدان نیوز :


برگزاری دادگاه عبدالمالک ریگی باحضور خانواده شهداء (be darak vaasel shodehaa...na shohada)حادثه تاسوکی

چهارشنبه ، 5 خرداد 1389 ، 20:10
A0702650به گزارش زاهدان نیوز اولین جلسه علنی دادگاه ریگی سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور صبح پنجشنبه 5خرداد ماه انجام خواهد گرفت.
به گزارش زاهدان نیوز به نقل از منابع آگاه این جلسه که با حضورجمعی از خانواده های شهدای حادثه تاسوکی درتهران انجام خواهد گرفت به بررسی ابعاد مختلف حادثه تاسوکی خواهد پرداخت.شایان ذکر است ریگی درحادثه تاسوکی با کشتاری وحشیانه باعث شهادت بیست ودو نفرهم وطن بی گناه از جمله چند نوجوان خردسال گردید.

« پهره روتاک »

No comments:

Post a Comment