Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

صابر ملک رئیسی از کم سن و سالترین زندانیان سیاسی بخاطر اعتصاب درهوای سرد بیرون از زندان نگهداري مي شود.



کوچکترین عضو زندانیان سیاسی بلوچ تحت شدیدترین شکنجه ها
صابر ملک رئیسی از کم سن و سالترین زندانیان سیاسی
 بخاطر اعتصاب درهوای سرد بیرون از زندان نگهداري مي شود.
صابر ملک رییسی زندانی نوجوانی ک ازکودکی یعنی اول دبیرستان زیر هفده سال سن به اتهام سیاسی عقیدتی گرفتنش سه سال هست که تبعید شده ب اردبیل و بخاطر شرایط نا ب سامان ک درآن قرارداشته اعتصاب کرده متاسفانه برای تنبیه بردنش در هوای سردبیرون از زندان.
 صابر به اتهام اینکه برادرش عضو سازمان مبارزین بلوچ هست به گروگان وزارت اطلاعات جهت فشار برای تامین دادن برادرش درآمد و سالهاست هم اکنون در زندان بسر میبرد.
 در دوران بازداشت تحت فشار و شکنجه شدید قرار گرفته و در طول چهارماه در زمان بازداشت در سلول انفرادی موفق شده حافظ کل قران مجید گردد.
 پس از اعتراض زندانیان سیاسی بلوچ در زندان زاهدان بعلت توهین به مقدسات و عدم رسیدگی درست به همراه بسیاری دیگراز زندانیان سیاسی بلوچ به تبعید در دورترین و کثیف ترین زندان در اردبیل محکوم شد.
 دو سه روزی است که بعلت شرایط بد سرویس های بهداشتی و عدم رسیدگی به وضعیت عدم وجود ابگرم در سرمای شدید مورد شکنجه شدید و بجای رسیدگی به وضعیت بد زندان به انفرادی خارج از زندن در هوای سرد برفی منتقل شده است.
 صابر ملک رئیسی ساکن چابهار و در زمان بازداشت زیر هفده سال سن داشت.
گروگان گرفتن اعضای خانواده مبارزین بلوچ یکی از اهرمهای فشار وزارت بدنام اطلاعات جهت فشار وارد کردن به خانواده و مبارزین است ،جنایت در بلوچستان بر علیه بلوچ اهلسنت بیداد و عملا قانون در این سرزمین وارونه و بیگانه است و عملابه، ملک ناپرسانی تبدیل شده است و هیچ ارگان و نهاد داخلی و بین المللی در قبال این جنایات پاسخگو نیست.
محمودبلوچ
#بلوچ_وبلوچستان_مظلوم

No comments:

Post a Comment