Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

دیشب در نیکشهر و در طولانی ترین شب سال جمع کثیری از نخبگان، فرهیختگان و مسئولین استان (از جمله دکتر عظیم شه بخش Azim Shahbakhsh یکی دیگر از نویسندگان کتاب دادشاه) در نشست دورهمی (با همت والای محمد بلوچ زهی ) برای رونمایی کتاب نیلگ آقای اکبر رئیسی جمع شده بودند (متاسفانه بنابه دلایل امنیتی نمی توانم بگویم که بنده نیز بودم یا نه)




دیشب در نیکشهر و در طولانی ترین شب سال جمع کثیری از نخبگان، فرهیختگان و مسئولین استان (از جمله دکتر عظیم شه بخش Azim Shahbakhsh یکی دیگر از نویسندگان کتاب دادشاه) در نشست دورهمی (با همت والای محمد بلوچ زهی ) برای  رونمایی کتاب نیلگ آقای اکبر رئیسی جمع شده بودند  (متاسفانه بنابه دلایل امنیتی نمی توانم بگویم که بنده نیز بودم یا نه)
استاندار علی اوسط هاشمی از اکبر رئیسی Akbar Raisi و اثر ماندگارش تشکر کرد. وی تصریح کرد: در عصر ارتباطات و گردش آزاد اطلاعات نباید اخبار و رویدادهای اتفاق افتاده را سانسور کرد. تعداد زیادی سخنرانی های زیادی کردند و اکبر رئیسی نیز از همه تشکر کرد. شاید بتوان گفت که این مراسم یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین نشست دورهمی در عرض دو سال اخیر بوده است. باز هم تبریک به اکبر رئیسی از طرف بلوچ نقاد و بسیاری از بلوچهای فضای مجازی.
 همه قشرهای جامعه حضور داشتند، الا علمای مذهبی بلوچ. (نمی دانم چرا؟ شاید خود آقای رئیسی در مورد بایکوت آنها توضیح بدهد)

No comments:

Post a Comment