Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

قابل توجه بسیجیان بلوچ تا بدانند نباید در دام سپاه افتاده و دست به برادرکشی بزنند.


قابل توجه بسیجیان بلوچ تا بدانند نباید در دام سپاه افتاده و دست به برادرکشی بزنند.
150 بسیجی کرد از شرکت در همراهی با سپاه در رابطه با کشتن نیروهای کرد با عنوان برادرکشی نمی کنیم سرباز زدند.
این گزارش متعلق به دو ماه پیش اما جرات شان ستودنی و قابل نشر و تقدیر دوباره است

با کشته شدن 20 عضو تروریستی سپاه پاسداران، 150سرباز و فرمانده کردبه علت نجنگیدن با پیشمرگه ها
دادگاهی میشوند.درود برغیرت چنین مردمانی آگاه
حزب دموکرات کردستان ایران در این باره چنین گزارش داده بود.

رژیم درصدد است تا نظامیان کردی را که طی درگیری‌های اخیر مابین نیروهای پیشمرگه و سپاه پاسداران، حاضر به جنگیدن با پیشمرگه‌ها نبودند را بازداشت و دادگاهی کند.
در این راستا وب سایت "کوردستان میدیا" نزدیک به حزب دمکرات کردستان ایران نوشته است: سازمان تروریستی سپاه پاسداران در درگیری "سه ولاوا" -از توابع شهرستان مریوان- که مابین نیروهای آزادیخواه پیشمرگه و نیروهای این سازمان روی داد، ، طی دستوری سربازان و افسران کرد را مجبور به جنگیدن با پیشمرگه می‌کند، که با سرپیچی و مخالفت این نیروها روربرو می‌شود.
بنا بر اعلام وب سایت "کوردستان میدیا" ، تعداد ١٥٠ سرباز و فرمانده کرد، از جنگیدن با پیشمرگه های حزب دمکرات کردستان ایران سر باز زدە و اعلام کرده بودند که در جنگ برادرکشی شرکت نخواهند کرد و به فرماندهان عالی سپاه گفتەاند اگر راست می‌گوئید سربازان ترک و فارس را به میدان جنگ بفرستید.
این گزارش افزوده :بعد از سرپیچی این تعداد، نیروهای سپاه رژیم نیز تمام این افراد را بازداشت کرده و به زندان می‌فرستد.
٧٠ نفر از این افراد از نیروهای خود سپاه رژیم در "ژاورو" و "بوریر" می‌باشند، که توسط سپاه دستگیر شده و به اتهام نجنگیدن با نیروهای پیشمرگه دادگاهی خواهند شد.
وب‌سایت "کوردستان میدیا" در ادامه گزارش خود نوشته است، طی درگیری "کوسالان" بیش از ٢٠ عضو سپاه تروریستی پاسداران کشته شدەاند که رژیم برای جلوگیری از انتشار این خبر قصد دارد، این افراد را تحت عنوان "مدافعان حرم" و کشته‌های جنگ سوریه معرفی کند.
از سویی دیگر گزارش شده است، حزب دمکرات کردستان ایران که در هفته‌های اخیر با نیروهای سپاه پاسداران ایران درگیر است، برای اعتصاب عمومی در مناطق کُرد نشین ایران در روز چهارشنبه۱۳ ژوئیه فراخوان داده است.
کاوه بهرامی از رهبران حزب دمکرات کردستان ایران در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الاوسط» گفته است «از راه سازمان‌های داخلی خود و رسانه‌ها، از شهروندان کُرد ایران خواستیم روز چهارشنبه مصادف با سالروز ترور عبدالرحمن قاسلمو رهبر حزب دمکرات کردستان ایران دست به اعتصاب عمومی بزنند».
قاسلمو در سال ۱۹۸۹ در وین پایتخت اتریش توسط نیروهای امنیتی حکومت ایران ترور شد.
بهرامی، اعتصاب را بخشی از مبارزه کُردها علیه نظام ولایت فقیه توصیف کرد و گفت: «ما برای دستیابی به حقوق ملی و مشروع خود، به هر نوع مبارزه‌ای علیه رژیم ایران دست می‌زنیم».
#بلوچ_وبلوچستان_مظلوم

No comments:

Post a Comment