Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اینجا ایران است؛ ایران زیر نعلین روحانیت شیعه تصاویر: مدرسه کپری در نيک شهر


مدرسه 17 شهريور در روستای "سر آهنگي چاهان" از توابع نيک شهر (505 کيلومتری جنوب زاهدان) يکي ا
ز دهها مدرسه کپری است که در حاشيه اين شهرستان قرار دارد و دانش آموزان در چند پايه در آن مشغول به تحصيل هستند.



           

عکس: محمد بابايی
پایان پیام
*******

پایگاه اطلاع رسانی تبیان نیوز :

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به ساخت مدارس ایرانی در خارج از کشور گفت: در ترکیه، لبنان و تاجیکستان اقداماتی برای ساخت مدرسه ایرانی انجام داده ایم و در کویت و دبی نیز مجتمع آموزشی ایرانی ساخته شده است.
به گزارش مهر، مرتضی رئیسی در نخستین نشست هم اندیشی مجامع خیرین مدرسه ساز داخل و خارج از کشور که پیش از ظهر شنبه در سازمان نوسازی مدارس برگزار شد تاکید کرد: سال آینده سال ویژه ای برای ساخت مدرسه در خارج از کشور است زیرا مدارس ایرانی ما در این کشور ها در شان جمهوری اسلامی نیستند.
*******
http://www.iran.ir/news?
'حمیدرضا حاجی بابایی'، وزیر آموزش و پروش گفت: برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا در كشورهای مختلف از جمله تركیه، عراق و كشورهای حوزه خلیج فارس مدرسه های جدیدی ساخته شود و به تدریج تمامی مدارس ایرانی در خارج از كشورازحالت اجاره ای خارج شوند و تملك آن به دست جمهوری اسلامی بیفتد.

'حمید رضا حاجی بابایی' وزیر 'آموزش و پرورش ' كشورمان كه همراه معاون اول رییس جمهوری به لبنان سفر كرده بود، با اشاره به دیدارش با 'حسان دیاب' وزیر' پرورش و آموزش عالی ' لبنان طی سفر اخیرش به این كشور، گفت: قرار شد كه ما یك گزارش كامل در خصوص وضعیت آموزش و پرورش ایران به طرف لبنانی ارایه داده و همچنین گزارش مشابهی نیز وزارت پرورش و آموزش عالی لبنان به ایران ارایه دهد.

وی افزود:قرار شده است یك بررسی جامع توسط كارشناسان به عمل آید و بر اساس این بررسی ها و دعوتی كه از وزیر پرورش و آموزش عالی لبنان برای سفر به ایران شده یك پروژه مشترك با لبنان داشته باشیم.

حاجی بابایی اظهار داشت: در خصوص مدارس ایرانی خارج از كشور، وزارت آموزش و پرورش طی دو سال گذشته اقدامات گوناگونی داشته و از نظر مدرسه سازی و استخدام نیروی انسانی رشد كمی خوبی داشته است.

حاجی بابایی با اشاره به اینكه در این مدت حدود 30 درصد تعداد معلمان مراكز آموزشی خارج از كشور افزایش یافته است افزود:انتخاب معلمانی كه به خارج از كشور اعزام می شوند، بر اساس موفقیت در آزمون و احراز شرایط لازم صورت می پذیرد و تمامی تلاش ما بر این است كه بهترین ها به خارج از كشور اعزام شوند.
*******
تصاویر فوق مربوط با فرزندان ما در بلوچستان است؛ آنها شیعه زاده نشدند تا مورد مهرورزی جمهوری ملاها قرار گیرند!
این دانش آموزان در کشوری زندگی می کنند که اسلام و اسلامگرایان حکم می رانند و اکثریت مطلق جامعه تشنه آزادی، دمکراسی و جامعه ای سوسیال هستند!
در کشور انها نظام لائیک حاکم نیست که شهروندان بخاطر عقاید شخصی مورد تبعیض قرار نگیرند!
این دانش آموزان کپرنشین هیچ پیوندی با رژیم اسلامی ندارند؛
مانند ملت بزرگ ایران!
*******

  http://www.iranglobal.info/node/25411

No comments:

Post a Comment