Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اهانت آخونـد قزوينی به بانـوان بلـوچ را شديدا محکوم می کنيم



فرقه مذهبی حاکم بر ايران در ستيـز با ملت بلوچ، فرهنگ بلوچ و مذهب اهل سنت از هر گونه ظلم و جبر، مکـر و تزوير، دروغ و تهمت، توهين و افترا استفاده می کنـد.

اين بار از طريق يکی از کانالهای ماهواره ای خود مستقيما به بانوان بلوچ توهيـن کرد. آخوند قزوينی مکار مسئوليت اين تهمت وافترا را برعهده داشت. وی که يکی از آخوندهای وابستـه به فرقه خامنه ای است زيرکانه مسئله ای تحت عنوان « جهاد نکاح » را بيشرمانه به بانوان نجيب بلوچ نسبت داد.
ما بلوچهای مقيم نروژاعلام می کنيم که « جهاد نکاح » نه در فرهنگ بلوچ وجود دارد و نه در مذهب ما. چنين بی احترامی آشکار را عملی بدور از اخلاق و ارزشهای انسانی و اسلامی می دانيم. اگرچه آخوند قزوينی به چنين عملی زشت اقدام کرد اما فرقه حاکم به رهبری شخص سيـد علی خامنه ای مسئول اصلی اين اهانت به بانوان بلوچ است. شخص خامنه ای که در بلوچستان زندگی کرده و نان و نمک بلوچ را خورده بخوبی می داند که چنين تهمتی به زنان بلـوچ اوج ناجوانمردی و نمک نشناسـی اسـت. توهين به زنان بلوچ توهين به ملت بلوچ است و هرگز فراموش نخواهد شـد.
نسبـت دادن « جهاد نکاح» به زنان بلوچ که از جانب فرقه مذهبی خامنه ای صورت گرفت در تايخ طولانی بلوچستان بيسابقه بوده است . حتی شاهان سفاک صفوی به چنين عمل پستی دست نزدند.
ما ضمن محکوم کردن توهين و فحاشی قزوينی مکاربه بانوان بلوچستان حمايت خويش را از پيشنهاد علمای اهل سنت جهت بحث آزاد در باب « صيغـه » و « جهاد نکاح » اعـلام می کنيم..



جامعــه بلوچهــای مقيــم نــروژ

بيست و سـوم سپتامبـر ۲۰۱۳

No comments:

Post a Comment