Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سواحل زیبای بندر چابهار میزبان قهرمان موج سوار ایرلندی / تهیه مستند موج سواری در چابهار توسط کارگردان فرانسوی

منطقه آزاد چابهار جزو معدود مناطقی در کشور است که پتانسیل لازم جهت توسعه گونه های مختلف گردشگری از جمله گردشگری تفریحی – دریایی و غیره را یک جا دارا می باشد و در همین راستا قهرمان ملی ورزش موج سواری ایرلند برای انجام این ورزش و تهیه یک فیلم مستند به ایران سفر کرده است.
به گزارش بلوچ پرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، اسکی بریتون این هفته همراه با یک کارگردان فرانسوی در چابهار مشغول ضبط یک مستند از پتانسیل های گردشگری بندر چابهار است و می گوید: با توجه به ظرفیت های این ساحل روزی می رسد که پر از ورزشکارانی شود که از ورزش های آبی لذت می برند.
بر پایه این گزارش: ایسکی اعتقاد دارد که ورزش موج سواری را می توان با حجاب کامل اسلامی انجام داد و او از لباسی که برای ورزشکاران مسلمان این ورزش طراحی شده است، استفاده می کند.
اما این اولین بار نیست که ایسکی بریتون با حجاب کامل اسلامی در سواحل بندر چابهار ورزش می کند او یک بار دیگر در سال ۲۰۱۰ این تجربه را داشته است.
این گزارش می افزاید همزمان با حضور ایسکی در چابهار، «ماریون پیزوا» مستندساز فرانسوی نیز فیلم مستندی در مورد ایسکی و توسعه ورزش موج سواری در چابهار تهیه و تدوین می نماید تا بتواند در سطح دنیا، منطقه چابهار را به عنوان یکی از بهترین نقاط موج سواری معرفی کند. او معتقد است حدود ۲۰ میلیون موج سوار در جهان فعالیت می کنند که این فیلم می تواند آنها را با سواحل چابهار آشنا کند و نسبت به ایجاد جریان گردشگری ورزشی آبی به منطقه چابهار تاثیرگذار باشد.

No comments:

Post a Comment