Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

میلاد افشار در چابهار به دست افراد ناشناس به قتل رسید


میلاد افشار در چابهار به دست افراد ناشناس به قتل رسید
بنا به گزارشهای دریافتی از چابهار جوان بلوچ_میلاد افشار فرزند مجید افشارکه روز یکشنبه در سطح شهر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس کشته شد.
علت درگیری مشخص نیست.اما به گفته دو تن از دوستان چابهاری میلاد افشار عضو فعال بسیج بوده و مجوز حمل سلاح داشته داست و همچنین در تلاش برای ایجاد یک پایگاه بسیج بوده است.
ساعت 1:45 دقیقه نماز جنازه و مراسم خاکسپاری وی بوده است.
با توجه به اینکه عضو سپاه و بسیج بوده است بسیاری از امور و شبهات را می توان مطرح کرد اما باید در نظر داشت که نباید مردم عزیز ما با توجه به ماهیت ضد انسانی و اسلامی،ضد بلوچ و ضد سنی بودن این رژیم در ارگانها و نهادهای واقعا تروریست پرورش چه در نهاد بسیج و سپاه و یا وزارت اطلاعات عضو و یا همکاری نمایند.بهرحال باید منتظر ماند تا انگیزه اصلی این قتل مشخص شود ،اما و آیا هایی وجود دارد که دوستان چابهاری تکمیلش کنند ؟
به خدای احد و واحد قسم که نابودی ما در همکاری ما با رژیم است.و درست دوری ما از رژیم پیروزی ماست.
در همکاری با رژیم مقتول و قاتل بلوچ و سنی هستند ،در نتیجه کفتاران فربه تر می گردند و عزمشان برای نابودی ما جزم و جرات بیشتری میگیرند.
دوشنبه 7دسامبر 2015
محمود بلوچ
‫#‏بلوچ_وبلوچستان_مظلوم‬

No comments:

Post a Comment