Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

هشتاد و شش سال جواب عدالت خواهی دربلوچستان به بدترین نوع از جنایت پاسخ داده شده است.


محمود بلوچ‎ har lagt till 6 nya foton — med Adil Adil Baloch.
عدالت =جنایت
هشتاد و شش سال جواب عدالت خواهی دربلوچستان به بدترین نوع از جنایت پاسخ داده شده است.
سپاه پاسداران بمب باران هوایی و زمینی .../وزارت اطلاعات اختتاف و گروگانگیری و جسدهای مثله شده ../نیروهای انتظامی تیرباران ..../ پلیس راه تیرباران.../نیروهای اداری حذف و اخراج نیروهای بومی و رد گزینش../نیروهای مذهبی توهین به مقدسات و سخت گیری و منع ازادی های دینی.../بیت رهبری توزیع روغن به قیمت گرفتن مذهب و درگیری بین اقوام../ادارات و ارگانها به دست غیر بومیان و کولی های زابلی.../تصمیم گیرندگان غیر بومی ها.../و........../در این میان فقط بلوچ و بلوچستان قربانی است.بی آنکه سوزنی به باسن کسی زده باشد.
بلوچ فقط بدنبال عدالت _در نهضت عدالت بلوچستان/صدای عدالت /جیش العدل(عدالت).../مردم عادی بدنبال رعایت و اجرای عدالت.../نیروهای فعال مذهبی در چارچوب مبارزه مدنی در پشت تریبون ها خواهان اجرای عدالت....../..
هشتاد و شش سال ،از زمان اشغال بلوچستان تا امروز ملت بلوچ ندای عدالت و عدالت خواهی ،اما در جواب ترور ،تحقیر ،ستم، قتل عام ،فقر،بیکاری،آوارگی،حبس،تیرباران و عدالت در منشور اشغالگران قتل عام ملت بلوچ و تاراج منابع و سرزمین بلوچستان.
و اما نتیجه هزاران جوان بیکار/هزاران جوان گرفتار اعتیاد/هزاران خانواده سوگ وار/هزاران خانواده گرفتار فقر/هزاران خانواده مبتلا به بیماری های لاعلاج و حاد/هزاران جوان بند زندان/هزاران جوان اعدام/هزاران جوان تیرباران و ترور/در صدر جدول فقر/بیکاری/اعتیاد/و...../
عدالت را چگونه می شود در مبارزه ای مدنی در محاصره نژادپرستان بدست آورد./چگونه میتوان با این نژادپرستان در زیر سایه یک دیوار زیست/چگونه می توان بعد از این همه ظلم و ستم که به ما رواداشتند به آنها اعتماد کرد.
ممکن نیست ما راه رسیدن به عدالت را چون گذشته بپیماییم.راه رسیدن به عدالت استفاده از ابزار رسیدن به آن با توجه به تعریف اهرم در میدان ممکن است.
دست هایی که بر روی ماشه های سلاح است و قلم هایی که در سایه این سلاحها حکم تیرباران و اعدام و اخراج می دهند فقط با صدای اعتراض با اهرم سلاح که بلندگوی ندای مظلوم می باشد از شلیک باز خواهند ایستاد و به عقب خواهند رفت.
و این مبارزه برای رسیدن به عدالت است و عدالت در چارچوب خودمختاری بلوچستان نهفته است.
دیگر تحمل ستم و لمس جنایت بس است.دیگر شعار برابری و عدالت در پشت پرده اما به خیانت و جنایت بس است.دیگر بلوچ نخواهد خفت و به آینده پرامیدِ پیروزی و رسیدن به امنیت و عدالت در چارچوب بلوچستانی خودمختار ایمان دارد و این خودمختاری است که سپر جنایت نژادپرستان شاه و ملا است.
ما فقط به خودمختاری بلوچستان می اندیشیم.

No comments:

Post a Comment