Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

Drömmer du om att arbeta i Turkiet som reseledare?

Tillbaka till startsidan

Vi söker för Iskandinav Turizms räkning reseledare för sommarsäsongen 2014. Att arbeta som reseledare innebär alltid nya utmaningar, otroliga upplevelser och en vardag med många varierande arbetsuppgifter. Som reseledare tar du hand om våra gäster i Turkiet. Du kommer arbeta med bland annat att möta våra gäster på flygplatsen, sälja och genomföra utfärder, köra transfer, hålla välkomstmöten och många andra aktiviteter.  Detta är ett jobb där kunden är i fokus med dagliga problemlösningar, människomöten och där DU garanterat kommer att utvecklas som person. Du arbetar i ett team och rapporterar till din närmaste chef. Vänligen var medveten om att arbetet kan vara förlagt på dygnets alla timmar och du arbetar normalt sex dagar i veckan.

Erfarenhet
Vi söker dig som känner igen dig i majoriteten av följande påstående
  • Jag har fyllt 22 år
  • Jag har serviceerfarenhet
  • Jag är flexibel och stresstålig
  • Jag är en problemlösare
  • Jag har erfarenhet av försäljning
  • Jag är duktig på att ta initiativ
  • Jag är noggrann
  • Jag är en teamplayer
  • Jag har körkort
  • Jag har datavana
  • Jag har gått en reseledarutbildning
  • Jag har arbetat som reseledare förut
Ansökan Sänd din ansökan till info@turkietresor.se märkt: Ansökan reseledare 2014. Bifoga CV och personligt brev med ett fotografi av dig själv. Vi kommer att kalla till intervjuer fortlöpande.

Sista dag för ansökan är den 1 december. Läs mer om Turkietresor här

 
Välkommen till oss på Turkietresor!

No comments:

Post a Comment