Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

تشدید فشارها بر مردم سنندج بعد از فراخوان نهادهای سیاسی و حقوق بشری و حمایت از " ٢٣ آبان روز عزای عمومی درکردستان

 
تشدید فشارها بر مردم سنندج بعد از فراخوان نهادهای سیاسی و حقوق بشری و حمایت از " ٢٣ آبان روز عزای عمومی درکردستان

دست اندرکاران رژیم در سنندج به بهانه برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعا و بعد از فراخوان نهادهای سیاسی و حقوق بشری و حمایت از " ٢٣ آبان روز عزای عمومی درکردستان اقدام به بستن مغازه ها و افزایش فشار بر مردم این شهر نموده اند.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، بعد ار فراخوان نهادهای حقوق بشری و طیف وسیعی از سازمانهای سیاسی و مدنی برای فراخوان " ٢٣ آبان روز عزای عمومی درکردستان که در شهر سنندج از ساعت 9 صبح روز دوشنبه کلیه مسیرهای "سه راه شاهپور، چهارراه چهار باغ، میدان اقبال و چهارراه سیروس" از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی رژیم برای برگزاری مراسم سینه زنی عوامل رژیم مسدود شدند.

بنابه این گزارش علاوه بر این روز چهارشنبه کلیه مسیرهای منتهی به خیابان های "فردوسی، ششم بهمن، شاهپور، طالقانی، سیروس، چهار باغ و میدان اقبال" از سوی نیروهای رژیم مسدود شدند و در ساختمانهای مرتفع مشرف بر این مسیرها و مناطق، نیروهای امنیتی و تک تیرانداز رژیم مستقر شدند. گزارش رسیده همچنین می افزاید که مراسم رژیم با بی اعتنایی و بایکوت کامل مردم مواجه شده است.

گفتنی است که در راستای افزایش فشارها بر مردم، روز سه شنبه از سوی مجمع امور صنفی رژیم در سنندج به کلیه مغازه داران و کسبه این شهر اعلام گردید که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه باید اماکن کسب و کار خود را تعطیل کنند.
 
 
 

No comments:

Post a Comment