Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

انتشار ویدئوی اعترافات یک عضو وزارت اطلاعات ایران توسط سازمان جیش العدل

مپین صلح فعالان در تبعید / Peace activists in exile campaign


انتشار ویدئوی اعترافات یک عضو وزارت اطلاعات ایران توسط سازمان جیش العدل

https://www.facebook.com/photo.php?v=468248576626940&set=vb.130451573739977&type=2&theater
انتشار ویدئوی اعترافات یک عضو وزارت اطلاعات ایران توسط سازمان جیش العدل

فعالان در تبعید: سازمان نظامی جیش العدل با انتشار ویدئویی از آقای پیرمحمد شهنوازی از بسیجیان معروف بلوچستان و از اعضای مهم وزارت اطلاعات، بار دیگر خبرساز شد.

بنا بر ...اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”، سازمان نظامی جیش العدل که پیشتر با انتشار تصاویری خبر از بازداشت و گروگان گیری آقای پیرمحمد شهنوازی و اسحاق دانشور داده بود؛ به انتشار ویدئویی از این شخص با عنوان" فیلم اعترافات دو تن از مخبران رژیم" پرداخت.


سازمان ”جیش العدل” پیشتر طی این اطلاعیه ای مدعی بود که این دو نفر با همکاری مسئول وزارت اطلاعات زاهدان به نام حاج حسنی در حال طراحی یک عملیات علیه این سازمان، در یک شهر مرزی بوده اند.

در روزهای اخیر حملات نظامی این سازمان به افراد و گروهها در نقاط مختلف، مورد بحث رسانه های مختلف بوده است که از جمله، حمله به هنگ مرزی که منجر به کشته شدن مرزبانان ایرانی و اعدام تلافی جویانه 16 نفر توسط جمهوری اسلامی ایران شده بود و یا حمله و ترور دادستان زابل.

رهبر گروه مذکور در روزهای گذشته طی پیامی، جنگ خود را جنگ مذهبی و در دفاع از شهروندان اهل سنت در برابر حکومت آپارتاید جمهوری اسلامی ایران خواند.

صلاح الدین فاروقی همچنین فعالیت سازمان جیش العدل را در دفاع از حقوق اهل سنت در جمهوری اسلامی ایران و مطابق با با قوانین جهانی خوانده بود.

وی همچنین دفاع از اهل سنت سوریه در برابر حضور نظامی جمهوری اسلامی را نیز از ماموریت های نیروی تحت امر خود اعلام کرد.

فیلم منتشر شده از سازمان جیش العدل، با عنوان "اعترافات دو تن از مخبران رژیم" را ببینید.
 

No comments:

Post a Comment