Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

به خم ابروی سيدعلی قسم اگر به ما اذن بدهند يک وهابی‌ را در سوريه زنده نمی‌گذاريم


عبدالرضا هلالی مداح لمپن سید علی آخوند شب گذشته در تجمع بسيجيان گفت:

ما هيچ وقت خاک پای غلام غلامان حضرت عباس (ع) نمی‌شويم،شعار ما با عنوان «کلنا عباسک يا زينب(س)»، معنا دارد. يعنی در حراست از حريم حضرت زينب (س) حاضر هستيم. بايد شمر زمان و حسين (ع) زمان را بشناسيم وگرنه اگر تا صبح حسين(ع) بگوييم به هيچ دردی نمی‌خورد. امروز حسين زمان ما رهبر معظم انقلاب است.

هلالی عربده کشان اضافه کرد:
اين نيست که بنشينيم که ظالم ظلم کند و مظلوم در مظلوميت بماند، ظلم که تکراری نمی‌شود و اينگونه نيست که باز در خانه حضرت زهرا (س) را آتش بزنند ولی ظلم‌های امروز از جنس همان کارها هست واز جنس همان کارها را انجام می‌دهند. امروز سر امام حسين را نمی‌برند ولی از جنس سر بريدن وجود دارد.

وی با بيان اينکه ما برای دفاع از حرم حضرت زينب (س) اعلام آمادگی می‌کنيم، تصريح کرد: برخی به ما می‌گويند شما اينجا نشسته‌ايد و لبيک می‌گوييد، من خطاب به آنها می‌گويم مگر ما بی‌صاحب هستيم که همين‌طوری راه بيفتيم و برويم. نه جلوتر از ولی فقيه و نه عقب‌تر از ولی فقيه حرکت می‌کنيم ولی رجز می‌خوانيم و قوی می‌ايستيم.

به خم ابرويت قسم که اگر لب تر کنيد گردان، گردان برای دفاع از حرم حضرت زينب(س) می‌رويم و جان خود را فدا می‌کنيم فقط بايد اذن بدهيد. به اين ولی‌شناسی می‌گويند مگر نه همه عاشق امام حسين (ع) هستند.

وی افزود: عليه اميرالمومنين(ع) در مملکت شيعه مطلب می‌نويسند ولی کسی صدايش در نمی‌آيد تا اينکه شب تاسوعا که می‌شود يک ملعون می‌خواهد دستگاه اهل بيت(ع) را تضعيف کند و به مجلس امام حسين (ع) و مداحان گير می‌دهد و می‌گويد دروغ می‌گويند. دروغ تو می‌گويی و تو دروغگو هستی که بوی گندت را همه عالم برداشته است.

No comments:

Post a Comment