Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

فراخوان به شركت در مراسم سالگرد شهيدان عاشوراي 88


روز پنجشنبه 23 ابان 92 روز عاشوراي حسيني، مصادف است با چهارمين سالگرد شهيدان عاشوراي 88 در قيام مردم ايران بر عليه ظلم و ستم. در عاشوراي سال 88 هنگامي كه مردم و جوانان تهران و سراسر ايران شعار دادخواهي سر ميدادند و بر عليه ظلم و ستم دوران شوريده بودند

با خودروهاي نيروي انتظامي به زير گرفته شدند و يا مورد شليك و ترور نيروهاي انتظامي و امنيتي قرار گرفتند. 
شهيداني همچون،شبنم سهرابي، شهرام فرج زاده تاراني، امير ارشد تاجمير، مهدي فرهادي راد، جهانبخش پازوكي، سيد علي حبيبي موسوي، مهرداد كريم پور،محمد علي راسخ نيا،مصطفي كريم بيگي و شاهرخ رحماني.در اين روز جان باختند.
همچنين در عاشوراي 91 خانواده دانشجوي فعال سياسي، شهيد كرامت الله زارعيان، توسط افراد ناشناس! مطلع شدند كه فرزندشان در منزل مسكوني اش در تهران به قتل رسيده است!
تعداد ديگري از مردم و جوانان ميهنمان در عاشوراي 88 توسط نيروهاي جنايتكار انتظامي به شهادت رسيدند كه هنوز اسامي آنان، بدلايل فضاي رعب و وحشتي كه مأموران حكومتي راه اندازي كردند،ناشناخته مانده است.
خانواده هاي شهيدان درطبق معمول از طرف ارگانهاي اطلاعات و انتظامي حكومتي مستمراً تحت فشارهاي مختلف قرار ميگيرند كه ياد عزيزانشان را در سكوت و بي خبري برگزار كنند و در اين رابطه اقدام به اطلاع رساني ننمايند.
اين وظيفه نيروهاي مردمي و جوانان فداكار ايران زمين است كه ياد آن عزيزان را كه نامشان در دل تاريخ آزاديخواهانه اين ميهن ثبت گرديده است گرامي بدارند. به همين دليل كانون حمايت از خانواده هاي جانباختگان و بازداشتي ها براي برگزاري مراسم سالگرد آن شهيدان فراخوان ميدهد
كانون حمايت از خانواده هاي جانباختگان و بازداشتي ها از همه هموطنان ميخواهد كه بر سر مزار آن عزيزان در روز پنجشنبه 23 ابان ساعت 15 الي 17 حاضر شده و يادشان را گرامي داشته و بر مزار آنان گل بگذارند و با خانواده هاي اين شهيدان اظهار همدردي و همبستگي نمايند.
آدرس مزار اين شهيدان بقرار زير است:
مهدي فرهادي راد بهشت زهرا-قطعه302-رديف165-شماره65
سيد علي حبيبي موسوي بهشت زهرا-قطعه9-رديف34-شماره39
امير ارشد تاجمير بهشت زهرا-قعطه302-رديف166-شماره7
جهانبخش پازوكي قطعه 304-رديف73-شماره17
محمد علي راسخ نيا قطعه 304-رديف85-شماره5
شهرام فرج زاده تاراني بهشت زهرا-قطعه304رديف 27 شماره 54
شبنم سهرابي بهشت زهرا-قطعه86- رديف 11 شماره 46
شاهرخ رحماني بهشت زهرا-قطعه213-رديف78-شماره 21
مصطفي كريم بيگي در روستاي جوقين -ازتوابع شهريار
كرامت الله زارعيات جهرم، گلزار رضوان.
مهرداد كريم پور در قبرستان قم تدفين گرديده است.
كانون حمايت از خانواده هاي جانباختگان و بازداشتي ها

No comments:

Post a Comment