Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه جدید سازمان جیش العدل ،سرنگون کردن بالگرد رژیم توسط مبارزان جیش العدل در سراوان

اطلاعیه جدید سازمان جیش العدل ،سرنگون کردن بالگرد رژیم توسط مبارزان جیش العدل در سراوان
بسم الله الرحمن الرحیم
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم ایران می رساند که فرزندان ایمان و حماسه در گردان نظامی شهید شیخ ضیائی ره طی یک عملیات موفق توانستند یک بالگرد نظامی رژیم را در منطقه سراوان هدف قرار دهند که نهایتا این بالگرد در منطقه زنگیان سقوط نمود.
گردان نظامی شهید شیخ ضیائی (ره)با ارسال پیامی به روابط عمومی سازمان اعلام نمود که سلحشوران این سازمان از چند روز پیش محل تردد بالگرد نظامی رژیم را مورد ترصد قرار داده و ظهر امروز سه شنبه 5 آذر 92 موفق شدند این بالگرد را هدف حمله قرار دهند که به فضل الله بالگرد مورد اصابت گلوله مبارزان قرار گرفته و بعد از مدتی کوتاه نهایتا در منطقه زنگیان سرنگون شد.
این عملیات پاسخی است به جنایت دیروز رژیم در منطقه کلاهو بلوچستان که سپاه پاسداران با موشک خانه های مسکونی یکی از مبارزین به نام ملا عمر شاهوزهی را هدف قرار داد و یک کودک در این حمله وحشیانه به شهادت رسید و تعدادی زن مجروح شدند  و رژیم بداند که با جنایت نمی تواند مردم را از مبارزه دور کند بلکه با پاسخ شدید مبارزان مواجه خواهد شد.
سپاه پاسداران بداند که مبارزان اهلسنت ایران با جهاد و مقاومت درس عبرتناکی به متجاوزان خواهند داد و باید مناطق اهلسنت را تخلیه کنند ورنه هدف شدید ترین حملات قرار خواهند گرفت.

سازمان جیش العدل
سه شنبه 05 آذر 1392 - Nov 26 2013

No comments:

Post a Comment