Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

از برکت پاسداران ایرانی (گروه مرصاد) جنگهای طایفه ایی خانمانسوز در بلوچستان چندین طایفه را تباه کرده است

  • امروز ساعت دو و نیم ظهر در فلکه ورودی شهر خاش طایفه کمالخانزهی ازمینان با تعقیب دو جوان بنامهای یحیی ایراندوست فرزند مولابخش و علی بخش حملی فرزند رسول بخش را باضرب گلوله به قتل رسانده اند.  
    داستان این ک...شتار ویران کننده را بخوانید:
    گرچه طوایف زیادی از بلوچها با ترفندهای پلید سپاه پاسداران همدیگر را بطور کامل نابود کرده اند اما امروز فقط از دو طایفه ایراندوست و کمالخانزهی در روستای مینان و باتک را نام میبریم. 
    چند سال پیش پاسداران رژیم جنایتکار ایران (گروه مرصاد) با احمق کردن یک جوان بلوچ مقدار زیادی موادمخدر ساختگی کنار منزل جلال ایراندوست جاسازی کردند و شبانه به منزل وی حمله بردند. این بلوچ بیگناه را به گلوله بستند و در حالت زخمی جسد نیم جان او را به مرز غیر قانونی پاکستان بردند فیلم برداری کرده و بنام قاچاقچی بین المللی معرفی کردند. 
    با این ترفند کثیف آتشی در دل شهر سرباز که منطقه بسیار امنی بود شعله ور کردند. از آن روز ببعد این دو طایفه زحمتکش را که چندین خانواده دیگر هم خرج می دادند بجان هم انداخته و کشتار بزرگی براه انداختند. نتیجه این کشتار ریختن خون بیش از ۱۵ نفر از سالمترین جوانان این دو طایفه بوده است که هنوز هم ادامه دارد.
    طایفه محترم کمالخانزهی و ایراندوست به عقل بیایند و بدانند که از کشتن همدیگر فقط و فقط خون و ویرانی بوجود می آید و متاسفانه سود آن را دشمنان قسم خورده شما بلوچها میبرند.

    Facebook: Nasser Mohtashami

1 comment:

  1. واقعا 6 نوامبر 2013 این اتفاق افتاده ؟

    ReplyDelete