Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

راه‌اندازی مسیر هوایی «کویته-زاهدان» در دستور کار دولت ایالتی

ارسال به دوستان
سر وزیر ایالت بلوچستان پاکستان خبر داد
راه‌اندازی مسیر هوایی «کویته-زاهدان» در دستور کار دولت ایالتی
سر وزیر ایالت بلوچستان با تأکید بر لزوم تأمین امنیت هزاره‌ها و شیعیان، راه‌اندازی مسیر هوایی «کویته-زاهدان» را از اولویت‌های دولت ایالتی عنوان کرد.
خبرگزاری فارس: راه‌اندازی مسیر هوایی «کویته-زاهدان» در دستور کار دولت ایالتی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کویته،«عبد المالک بلوچ» سر وزیر ایالت بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه اندازی مسیر هوایی «کویته» به «زاهدان» از اولویت‌های دولت ایالتی است.
وی افزود: دولت ایالتی از تمام امکانات خود برای تأمین امنیت بلوچستان استفاده می‌کند و حفاظت از جان شیعیان به ویژه هزاره‌ها یکی از دغدغه‌های این دولت است.
بلوچ تأکید کرد: همه فرقه‌ها باید برای تأمین امنیت پایدار در بلوچستان با دولت ایالتی همکاری کنند.
عبدالمالک بلوچ گفت: نا‌امنی تنها مشکل بلوچستان نیست و دولت ایالتی سعی دارد با راه‌اندازی پروژه‌های مختلف به دنبال اقدامات زیربنایی و فراهم کردن شغل برای مردم باشد.
وی افزود: دولت ایالتی علاوه بر فراهم کردن امکانات بیشتر برای بیمارستان «بی‌نظیر بوتو» در تلاش است کمبود معلم در مدرسه‌های مناطق «مری‌آباد» و «هزاره تاون» را نیز جبران کند.
گزارش‌ها نشان می‌دهد «عبدالقیوم چنگیزی» نماینده هزاره‌ها در ملاقات با سر وزیر بلوچستان وی را از مشکلات مردم هزاره در بلوچستان آگاه کرده و وی نیز اطمینان داده از تمام امکانات دولت ایالتی برای تأمین امنیت و رفع مشکلات هزاره‌ها استفاده می‌کند.
انتهای پیام/
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930418000632#sthash.7OEWtk4f.dpuf

No comments:

Post a Comment