Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

نگاه شما: مشکلات آزمون اسنخدامی یک بلوچ

با عرض سلام خدمت زحمت کشان سایت وزین تابناک

احتراما اینجانب از قبولی های استخدامی استانداری سیستان و بلوچستان در فروردین ماه 1392 هستم. متاسفانه پس از گذشت نزدیک به 15 ماه و علیرغم تشکیل پرونده و مصاحبه و ... تاکنون دولت محترم اقدامی جهت جذب قبول شدگان نکرده است.

استاندار محترم سیستان و بلوچستان چند بار فرموده اند از طریق معاونت رییس جمهور جناب دکتر نوبخت در حال رایزنی و تامین منابع مالی می باشند . آقای دکتر نوبخت در سفری که سال گذشته به استان داشتند قول تامین منابع و استخدام سریع قبول شدگان دادند لیکن زمانی که به تهران برگشتند همه چیز را فراموش کرده و گویا کلا این استان محروم را فراموش کرده اند.

یکی از شعارهای جناب دکتر روحانی توجه بیشتر به مناطق مرزی محروم بود خواهشمند ام جناب دکتر نوبخت و یا دوستان محترم معاونت برنامه ریزی اعلام فرمایند آیا این قبولی ها رو به رسمیت می شناسند؟ و یا اقدامی جهت استخدام قبول شدگان انجام خواهند داد؟ چون اینگونه انتظار و معطل گذاشتن قبولشدگان درست اخلاقی و انسانی نمی باشد. گویا قبولی های برخی استان ها با مساعدت دکتر نوبخت به خدمت اعزام شده اند.

خواهشمند است با توجه به آمار بیکاری بسیار بالای این استان و وجود شغل های کاذب مضر و همچنین پست ها و ردیف های خالی بسیاری از سازمانها علی الخصوص در بلوچستان و عدم وجود کارخانه و یا کارگاه تولیدی و قاچاق گسترده که متاسفانه بسیاری از جوانان علیرغم میل باطنی مجبور به روی آوردن به این پدیده زشت شده اند، جناب دکتر نوبخت  دستور تعیین وضعیت قبولی های این آزمون و تامین منابع مالی مورد نیاز را صادر فرمایند.

دگر بار از مسوولین محترم سایت معزز تابناک تشکر می نمایم. خدا توفیق 

یک بلوچ از بلوچستان محروم
 

No comments:

Post a Comment