Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

نمایش سیاه بازی اتحاد شیعه و سنی در جهت سرکوب قوم بلوچ Mansoor Bibak



نمایش سیاه بازی اتحاد شیعه و سنی در جهت سرکوب قوم بلوچ

با توجه به تحولات اخیر در عراق و پیشروی گروههای سنی ، بعضی ها در داخل هراسان دوباره به یاد نمایش خیمه ...شب بازی اتحاد بین شیعه و سنی افتاده اند و با وانمود کردن این که سنی های وهابی در حال پیشروی و ضربه زدن به اسلام هستند بی محابا مردم نگون بخت رو در ترس و هراس از خطر نفوذ سنی ها به سمت مرزهای ایران و قتل عام مردم توسط این گروه ( شایعات روزهای اخیر در چندین شهر) قرار داده اند (سیاست همیشگی جهت تخریب یک مذهب).
متاسفانه واژه وهابیت در ایران خیلی هنرمندانه بدون درک صحیح اهل سنت و بلوچها که هدف اصلی خودشان می باشند، برای مقابله و به حاشیه راندن آنها بکار گرفته می شود، چونکه حمله مستقیم و حذف فیزیکی آنها پیامدهای خطرناکی در بردارد ، بدین وسیله مردم بلوچ و سنی رو می توان با این القاب به راحتی حذف کرد.
مردم مظلوم بلوچ همیشه میشنوند که خطر وهابیت منطقه رو تهدید می کند ولی در حقیقت هیچوقت تا به امروز کسی نتوانسته برای این فرقه خیالی تعریف قانع کننده ای بیاورد که وهابیت در اصل و اساس چی هست ؟؟؟ولی ما همه میدانیم که در حقیقت این سیاستی هست در جهت سرکوب و حذف مردم بلوچ و سنی ها.
مطمنا در هر مسلک و عقیده ای یکسری تندروی های بی جا وجود دارد که مورد تایید هیچ شخص عاقلی نمی باشد و این افراط و تندروی ها نباید به پای دین و مذهب نوشته شود. ابنها همیشه در تلاش هستند تا با ترفندهای ساختگی مثل غیرخودی، مخالف ، وهابی و .... نخبگان قوم بلوچ رو حذف کنند تا به اون تفکری که در اندیشه و بنیانشان وجود دارد، برسند.
به امید روزی که هیچ شخصی بخاطر داشتن قومیت و مذهب متفاوت با سایرین در خطر نباشد و همه بتوانند آزادانه زندگی کنند و مورد تبعیض و سرکوب قرار نگیرند. به امید روزی که کسی از من و شما نپرسد مذهب شما چیه؟؟؟
بلوچستان سرزمین مهر ، وفا و مردانگی مردمان بلوچی هست که با تمام توان از حق و حقوق خود دفاع میکنند و با مردی ذلت را نمی پذیرند.
"" بلوچستان منی ماتی وطن ندر په ترا ""

No comments:

Post a Comment