Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

در پی انتشار خبر حذف نام بلوچستان از برخی اسناد اداری کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان و بازتاب های فراوانی که این مسئله بین شهروندان استان داشت روابط عمومی این اداره توضیحی برای ندای زاهدان ارسال کرد. متن کامل توضیح به شرحرذیل است :

  1. در پی انتشار خبر حذف نام بلوچستان از برخی اسناد اداری کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان و بازتاب های فراوانی که این مسئله بین شهروندان استان داشت روابط عمومی این اداره توضیحی برای ندای زاهدان ارسال کرد. متن کامل توضیح به شرحرذیل است :

    ضمن تقدیر و تشکر از این شهروندخوب به جهت توجه به این گونه مسایل به اطلاع می رساند این نهادمقدس تحت نظارت عالیه مقام معظم رهبری مدظله العالی بوده و همه اقشار ...جامعه از قومیت ها و مذاهب از خدمات این نهادمقدس به طور یکسان بهره مند می گردند . کمیته امداد امام خمینی ره نهادی انقلابی با هویتی اسلامی که خدمات حمایتی خود را به صورت منصفانه و عادلانه درنظر می گیرد و هیچگونه تبعیضی قایل نیست .

    همکاران پرتلاش این نهادمقدس براین عقیده اند که همه مسلمان ، ایرانی ، و یکسان و همه مذاهب و قومیت ها برای ما قابل احترامند . نظر به این که در خبر درج شده فوق مطلبی درخصوص حذف نام بلوچستان در قبض های پرداخت اقساط وام کمیته امداد منظورشده است ، طبق بررسی بعمل آمده که مدارک آن موجود است کلیه قبوض به نام استان سیستان و بلوچستان صادر گردیده است و چنانچه موردی مشاهده شده باشدمربوط به سنوات قبل بوده ، نباید اشتباه یک اپراتور را به حساب یک سازمان قلمداد نمود و چه خوب است از انتشار این گونه خبرها که باعث تشویش و جریحه دار نمودن اذهان عمومی می گردد خودداری شود .

    در پایان نیز از کلیه هموطنان عزیز و هم استانی های گرانقدر خواهشمندیم از دامن زدن به اینگونه مسایل تحت عنوان موافق و مخالف به منظور حفظ وحدت و اتحاد و همدلی جداً خودداری نمایند .

    با سپاس فراوان اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد سیستان و بلوچستان
    بعد از حذف نام بلوچستان در اسناد اداری بخصوص بیمه سلامت ایرانیان یا همان بیمه خدمات درمانی ،،و اعتراض هم استانی ها و بحث موفق و عملی ان در فضای مجازی،،،روز پنجشنبه محمدسعید اربابی نماینده شریف مر دم استان با حضور در بیمه سلامت ایرانیان استان و تذکر شدید به مدیر کل بیمه،،خواستار اصلاح سریع در رابطه با حذف نام بلوجستان در ییمه سلامت ایرانیان شدند،و همچنین در پی اعتراضات دیگر،،پرویز سارانی نماینده عملگرای مردم شهر زاهدان در شورای اسلامی شهر،،با حضور در دفتر معاون استاندار،،جناب جمشید نژاد،،مراتب اعتراض خود به نمایندگی از مردم بلوجستان اعلام نمودند،،،،.....گروه اعتدال تدبیر امید
    ب نام خدا:در جواب روابط عمومی کمیته امداد ک میفرمابید حذف نام بلوچستان فقط یک اشتباه سهوی ازیکی از اپراتورها بوده، جناب مدیر کل کمیته امداد ایا تا ب حال برخوردی با این اپراتور شده چطور میشود اپراتوری ک چندین سال است پشت این سیستم نشسته اشتباهی سهوی انجام دهد ان هم در چنین مورد بخصوصی؟؟ باز هم جای بسی سوال است ک کمیته امداد هیچگونه اشاره ب توبیخ یا برخورد حتی یک توبیخ کتبی ب اپراتور خاطی ک با احساسات90درصد مردم س وب بازی کرده نکرده است، مدیر محترم اذهان عمومی را شما جریحه دار میکنید ن ملتی ک ب حذف هویت خود اعتراض میکند، همانگونه ک همه بلوچستان و بلوچها خلیج فارس را تا ابد فارس میدانند بلوچستان را هم تا ابد بلوچستان ن کمتر ن بیشتر:هاتف بلوچ 
       

No comments:

Post a Comment