Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

فرزند بلوچ از دشمن ات نترس از هم لباس و هم مذهب و هم زبانی بترس که با دشمنت همراهی میکند

ت که عصای دست کور دشمن است.
دشمن چه می داند که در شهر و روستاه و کوه و بیابان چه میگذرد و تو به چه مشغولی از کار و فکر
اری چشم بینای این دشمن کور همان بلوچ بدبختی است که خون تو را مسیر رزق خانواده اش قرار داده و بی خبر از سرنوشت و تقدیر عبرت است که با از بین بردن تو خودش را دارد از بین می برد
پس تا زمانی که چنین افراد مخبر و جاسوسی در میان من و شماست ای فرزندان بلوچ بدانید:تا ان زمان که ما همت در از بین بردن این جواسیس در هر لباس و مقام و منصبی که باشند نکنیم انتظار اینکه دشمن برود کاری طولانی و مسیری سخت در پیش داریم.
اگر ما مخبران و جواسیس را از بین ببریم دیگر دشمن کور عصا و چشم بینایی ندارد.
بنابراین شکست و هزیمت دشمن به آسانی صورت میگیرد.
پس همه با هم با اتخاذ تدابیر امنیتی و حفاظت اسرار با ادله کافی و شناخت وافی که از افراد خودفروخته داریم انها را از میان مسیر برداریم.
وقتی ما افراد خودفروخته را همراه و همزمان با زابلی های کولی در هر کوه و بیابان و شهر وروستایی برداشتیم ان وقت طعم امنیت و اسایش را خواهیم چشید و با خیالی راحت و ازادی کامل تصمیم در از بین بردن دشمن کلی بلوچ و بلوچستان خواهیم پرداخت.
این کار ذمه همه من و شما فرزندان بلوچ است و هر فردی وظیفه خود بداند تا جواسیس و زابلی های کولی را در مناطق خویش از بین ببرد.
در راستای این هدف به اینده پرامید فکر کنید و از تعصبات قومی و زهی زهی ها دوری کنید و به بلوچ بودن خود اکتفا و با توکل بر خدا و ازادی شروع کنید.
تعصبات قومی را به تعصب ملی و دینی تبدیل کنید.
  • این نوشته را حتما با دقت بخوانیم و این پیام جدی را که در این نوشته آمده است بگوش مخبرین نا آگاه هم برسانید که دسته تبر شده اند برای زدن ریشه خود تا بلکه از این زندگی ننگین باز آیند و به مردم شریف به پیوندند. تنها راه رهائی از ظلم و ستم اتحاد و همبستگی ملت بلوچ است. ای مردم بلوچ بیائید متحد شویم تا بتوانیم در سرزمین خود با عزت زندگی کنیم و از این زندگی غلامانه و چاپلوسانه نجات پیدا کنیم. این نوشته را که سرشار از احساسات ملی است لطفا با حوصله و با دقت بخوانید و به آن عمل کنید. بی حسی و بی تفاوتی دیگر بس است ای ملت بلوچ.

No comments:

Post a Comment