Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

فرزند بلوچ دل به کسی نبند جزء خودت

 زمانی که من و تو بلوچ نسبت به درمان دردهای خویش راه علاج و مداوا را در پیش نگیریم امید درمان از دیگران امری بیهوده است.
راه درمان از میان دستان من و تو می گذرد نه از میان دستان حتی آن بلوچی که شکم سیر و سر بی درد وی مر تو را از راه درمان می هراساند و امید درمان را از من و تو میگیرد.
باید جهت نجات از وضعیت موجود حرکتی کرد و جسم مرده خویش را به مغز و تفکر زنده داد و مسیر وجدان را پیمود.
درمان دردهای بیشمار من و تو و بلوچستان جزء با دستان من تو ممکن نیست و تنها ما آشنایان به دردها راه چاره ها و نجات را در خواهیم یافت و برای بعد از نجات دیوار دفاعی مستحکمی خواهیم ساخت .
بلوچی که از درد من و تو می گوید و کاری نمی کند
بلوچی که از رنج و غم تو می نویسد ومن و تو را نمی بیند و بدنبال حب سیاست و ریاست است بلوچ نیست .
بلوچی که به اتفاق و اتحاد جهت مبارزه برای نجات تن نمی دهد و یا آن زمان تن می دهد که سهمی از پیش تعیین شده داشته باشد بلوچی نیست که به ان دل بست.
باید به خودت و نیرو و قدرت خدادادی خویش و به امید کسانی زنده باش و ایمان داشته باش که چون تو می اندیشند و مبارزه می کنند.
مسیر تغییر سرنوشت از میان دستان پینه گرفته من و تو میگذرد .زیرا اشنایی به رنگ و طعم درد و رنج و فقر و تبیض و جنایت و میدانی که راه درمان کجاست و برای آینده تو بهترین الگو و تصمیم گیرنده هستی
پس مسیر مبارزه مسیر من و توست ای بلوچ مظلوم
بلوچستان و فرزندانش به تو می نگرند به تو می اندیشند و از تو انتظار تغییر و نجات دارند
پس به خداوند توکل کن و سلاح کهنه پدری را در دست گیر و دعای مظلوم ملتت را توشه سفر کن و به میدان نبرد جهت در دست گفتن سرنوشت بپیوند

No comments:

Post a Comment