Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

همه چیز از نجف اداره میشود / نگرانی مرجع بزرگ تروریستهای حشد الشعبی نسبت به وضعیت بلوچستان


عدالت نیوز؛ آقای "سید علی حسینی سیستانی" مرجع گروهی از شعیان افراطی در ملاقات با آقای "علی مطهری" نایب رئیس مجلس خواسته است که به مناطق اهلسنت نشین مخصوصا بلوچستان توجه ویژه ای بشود.
 آقای سیستانی که نفوذ زیادی در میان تروریستان شیعه در جهان دارد و در نگاهی رهبر معنوی این جریانهای تروریستی شیعی شناخته میشود. 
 این فرد علاوه بر زعام داری این گروهای سیاسی - نظامی فرقه گرا نفوذ بسیار زیادی در رهبران و مسولان جمهوری اسلامی دارد بصورتی که بسیاری از مسولان رده بالای ایرانی از وی پیروی میکنند و در برنامه ریزیهای کلان کشوری از نظرها و دستورات او پیروی میکنند. 
 آقای علی سیستانی در گفتگو با مطهری گفته است که به نمایندگان خود در ایران دستور داده میتوانند از مبالغ خمسی که به این فرد از سوی مردم ایران میرسد برای مردم بلوچستان هزینه کنند. 
 آقای سیستانی علت اصلی این درخواست خود را خطر ظهور پدیده داعش در میان اهلسنت ایران بر اثر بی عدالتی ها دانسته و در ضمن آن اعتراف کرده است که اهلسنت عراق بدلیل ناعدالتی و ظلم بسمت افراط کشیده شده اند.
 در همین حال پس از ظهور جنگهای موسوم به بهار عربی در سوریه و پس از آن عراق که دلیل این تنشها ظلم و اجبار بر مردم اهلسنت دانسته شده است ملاحظه میشود که حکومت مردان ایران تا حدودی رویه سابق خود را تغییر داده اند که بنظر میرسد این تغییر رویه موقتی باشد.

No comments:

Post a Comment