Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

آقای علی اوسط هاشمی استاندار سیستان


بنام الله مقتدر
بتاریخ:30/2/1394 شمسی
آقای علی اوسط هاشمی استاندار سیستان
ما در طول خدمت تان به عنوان استاندار شما را انسائی مثبت و غیر جانبدار بین بلوچ و زابلی و شیعه و سنی ارزیابی کرده کرده بودیم و مقداری احترام از شما در دل ما بود ولی با دیدن آن پُست تان که در رابطه با دیدار سران طوایف بلوچ در تفتان به فیسبوک داده بودید اسم بلوچستان را حذف کرده و فقط سیستان نوشته بودی و این غلط خیلی بزرگی بود که شما مرتکب آن شدی آقای استاندار. ما چند روزی بدون عکس العمل و بدون سر وصدا منتظر ماندیم که اگر این غلط سهوا انجام شده باشد شما حتما با چند کلمه پوزش از ملت بلوچ آن را درز خواهید گرفت و موضوع منتفی خواهد شد. ولی متوجه شدیم که این عمل شما یک اشتباه نبوده بلکه یک برنامه از سوی شورای تامین استان بوده است تا با حذف نام بلوچستان میزان حساسیت و غیرت ما مردم بلوچ را بر رسی و ارزیابی کنید که اگر با عکس العملی جدی مواجه نشدید شروع به اجراء برنامه های دیگر تان بکنید و کلک بلوچ و بلوچستان را برای همیشه به کَنید و از صفحه هستی محو نمائید و خود صاحب سرزمینش شوید.
آقای اوسط هاشمی، شما با این کارخیلی ناشیانه تان ثابت کردید که یک استاندار بی طرف و غیر جانبدار نیستید چون موجودیت بلوچستان را خیلی راحت از کشور ایران حذف کردید و آنرا سیستان نامیدید تا رضایت در مجموع دویست هزار نفر کولی زاده زابلی را که تبعیدیان رضا شاه به این منطقه هستند جلب نمائید که در دزدی گرگی هم کاسه و یار ویاور شما هستند و مثلا از نظر شما دیگر بلوچ با غیرتی وجود ندارد که شما از نارضایتی آنها ترس و واهمه ای داشته باشید. شما اشتباه می کنید آقای استاندار بلوچ هست و غیرت هم دارد ولی بخاطر اون برنامه هویت زائی هشتاد ساله ای که بطور سیستماتیک بر روی این ملت انجام شده است هنوز در مقداری نادانی و خوش خیالی بسر می برد و بر همین اساس است که شما مرتکب چنین غلط بزرگی شده و به خود جرات داده ای که وجود سرزمینش را از نقشه کشور حذف کنی.
آقای علی اوسط هاشمی، از این تاریخ به بعد شما استاندار بلوچستان نیستید و فقط استاندار سیستان هستید. بر خلاف تصور مثبتی که ما از شما داشتیم شما نه تنها که انسان صادق و عادل و بی طرفی نیستید بلکه یک متخصص خیلی بزرگ در منافقت هستید و الحمد لله که ما با این اقدام آزار دهنده تان به ماهیت درونی شما پی بردیم. شما از این پس هیچ ارزشی در نزد ملت بلوچ نداری و هر بلوچی که با شما نشست و برخاست و یا در برنامه های تان مشارکت و هم آهنگی کند یک بی غیرت محض است بی غیرت، بی غیرت، بی غیرت... فرق نمی کند این آدم یک مولوی نامدار باشد یا یک سردار بی نام، یک تحصیل کرده فرصت طلب و چاپلوس باشد و یا یک آدم معمولی و بی نام نشان. هر بلوچی که با شما همکاری و هم آهنگی داشته باشد از نظر ما یک بلوچ خائن به ملت و سر زمین خویش است فرق نمی کند هر کس که باشد ما از این پس او را به باد انتقاد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که برای نابودی ملت خود با دشمن دست بیکی کند. هر بلوچی که از این تاریخ به بعد پُست های شما را لایک بزند یک خائن فرصت طلب و یک دشمن نسبت ملت خویش است.
آقای علی اوسط هاشمی، این نظام هر کسی را که میزان خیانتش نسبت به ملت بالاتر باشد ارتقاء درجه میدهد و امیدوارم مسئولین بالا با دیدن این نامه بنده شما را به زودی وزیر کشور کنند و از نظر ما هیچ اشکالی ندارد ما را بخیر و شما را بسلامت ای محو کننده سر زمین ملت بلوچ. از نظر ما آقای علی اوسط هاشمی شما دشمن ملت بلوچ و یک منافق بزرگ هستید و دیگر هیچ احترامی پیش ما ندارید و هر بلوچی که شما را احترام کند یک بلوچ پست و نا مرد و بی غیرت است چون شما موجویت وطن و سر زمینش را نا دیده گرفتید و چقدر باید بی غیرت باشد بلوچی که باز هم شما را با چشم احترام نگاه کند. ما تا کنون همه مظالم شما را تحمل کرده ایم و این غلط بزرگ شما را هم تحمل میکنیم ولی حتما عکس العمل مناسب به آن نشان خواهیم داد. آنطوری که شما گمان دارید ملت بلوچ نمرده است و هرگز نخواهد مرد و این آسیاب دارد به نوبت میگردد و بدانید که این مظالم شما از سوی الله مقتدر بدون مکافات نخواهد ماند، ان الله مع الصابرین. الله همراه مقاومت کنندگان است.
محمد آرمیان
دبیر کل : نهضت عدالت بلوچستان ایران

No comments:

Post a Comment