Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

طعم تبعیض طعم تلخو زننده ای دارد - خلاصه این لباس بلوچی سبب شد من برای یک هفته بی ماشین شوم و بچه هایم را با آزانس به مدرسه بردم

Dawood Akbari Moghadam
عمران باور کن من بعنوان یک ایرانی از تبعیضها دلم خون است و میدانم چه بی عدالتیهایی برای بلوچها هست ..داستانی برایت بگویم که خودم تا برایم اتفاق نیافتاده بود نمیدانستم چه میکشند هم میهنان بلوچم از دست این تبعیضها ....البته بگویم همه جا خوب و بد هست اما طعم تبعیض طعم تلخو زننده ای دارد .......من با لباس بلوچی رفتم زهک در بازگشت ماشینم در جاده زهک و زابل توسط یک مامور نیروی انتظامی برای چند روز خوابانده شد فقط بخاطر لباس محلی که داشتم ... قضیه اینگونه بود که موقع دور دوم احمی نژاد بود من داشتم مغازه ام را جمع میکردم تا از زابل کوچ اجبار کنم و بروم دنبال تکه نانی حلال برای زنو فرزندانم ...وقتی مامور من را با لباس بلوچی دید از ماشین پیاده کرد وجریمه کرد ..منهم که زبان تندی دارم گفتم چی شده دولت گشنه شده اینهمه جریمه میکند ...سریع لبهای من را بادستش گرفت و گفت سرباز اینرا ببرید پارکینگ مرا بردند وانجا برایم پرونده سازی کرد ...گفتم جناب فکر نکنی من لباس بلوچی دارم گازوییل کشم و بیسوادم و نمیدانم حقم چیست ...اما او ماشینم را خواباند و در پرونده نوشت بدلیلی توهین به مقامات کشور !! خنده ام گرفت گفتم بنویس اختشاشات 88 را هم موسوی به دستور من انجام داده تا به اندازه کافی بهانه داشته باشید....خلاصه این لباس بلوچی سبب شد من برای یک هفته بی ماشین شوم و بچه هایم را با آزانس به مدرسه بردم ...دوست من تبعیض طعم تلخی دارد و من انروز این طعم تلخ را تجربه کردم

No comments:

Post a Comment