Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

در خواست وثیقه 5 میلیاردی برای آزادی مولوی نقشبندی

در حالی که فرزند و دیگر هم پرونده ای های مولوی نقشبندی به بازداشتگاه وزارت اطلاعات منتقل شده و هیچ خبری از آنها نیست گزارش شده که مسئولان برای آزادی مولوی نقشبندی وثیقه 5 میلیاردی خواسته اند.

 

به گزارش کمپین فعالین بلوچ مسئولان قضائی صبح امروز یکشنبه 20 اردیبهشت با مراجعه به زندان مرکزی زاهدان و ملاقات با مولوی فتحی محمد نقشبندی امام جمعه اهل سنت راسک از وی خواسته اند که در صورت تودیع وثیقه با ارزش 5 میلیارد تا شامگاه امروز وی را آزاد کنند.

پیشتر بارها مسئولان قول ازادی مولوی نقشبندی را داده اند.

در همین حال بنابر گزارش خانواده این زندانیان، با گذشت بیش از 12 روز از انتقال مولوی عبدالغفار نقشبندی فرزند مولوی فتحی محمد نقشبندی به همراه ملک محمد آبادیان و دیگر زندانیان پرونده مولوی نقشبندی به بازداشتگاه وزارت اطلاعات تا کنون هیچ اطلاعی از آنها در دست نیست. و نامبردگان از حق تماس و ملاقات محروم بوده اند.

خانواده مولوی نقشبندی از علت انتقال یکباره آنها و همزمان شدن این واقعه با قول ازادی با قرار وثیقه 5 میلیاردی نتوانستند ارتباطی بر قرار کنند. و از علت انتقال آنها اظهار بی اطلاعی کردند.

قرار است جشن فارغ التحصیلی طلاب حوزه علمیه مفتاح العلوم راسک که مدیر آن مولوی فتحی محمد نقشبندی است فردا دوشنبه 21 اردیبهشت در مسجد جامع شهرستان راسک برگذار شود که خبرهای تایید نشده ای از مشارکت سلیمانی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در آن گزارش شده است.


http://balochcampaign.com/

No comments:

Post a Comment