Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

سناریوی جدید رژیم برای سرکوب گسترده مرزنشینان اهل سنت و سیاه نمایی در مورد فعالان قومی مذهبی کشور


سناریوی جدید رژیم برای سرکوب گسترده مرزنشینان اهل سنت و سیاه نمایی در مورد فعالان قومی مذهبی کشور
🌏عدالت نیور:
در زبان بلوچی ضرب المثلی است: که روزی شاهینی کبوتری را مواخذه کرد که چرا چشمانت سرخ است؟! کبوتر در جواب گفت سرورم چشمان من خدا دادی به همین شکل است و اما اگر شما میخواهید من را بدرید سرخی چشمان من را بهانه قرار ندهید.
چندی است که حجمه های گسترده ای به اهلسنت ایران وارد میشود و طوفان آرامی از تبلیغات سنی هراسی در پشتش در حال شکل گیری است و از آنجایی که نگه دارنده کشور امام زمان فراری سپاه پاسداران است این فتنه نیز از کنده همین فرقه گمراه که در عین حال مجری طرحهای ظهور امام وهمی است بلند میشود.
اما طوفانی که پشت این حجمه ها پنهان شده بود به سرعت در حال شکلگیری است تا کشتی درهم شکسته جامعه اهلسنت را دربنوردد و هر چه زودتر اختاپوس سرزمین خاورمیانه را از شر وجودش در امان نگاه دارد.
این طوفان تهاجم و سرکوبی اقلیتهای قومی مذهبی کشور با سخنان اخیر ناخدای سفینه امام زمان به نام <رهبر> چهره از پشت حجمه ها بیرون کشیده است و در حال تاختن به کشتی شکستگان کشور است زمانی که خامنه ای در دانشگاه افسری از تلاش به گفته او آمریکا و کشورهای خلیج برای نا آرام کردن مرزهای کشور بحث کرد و به دنبال آن محسن رضایی فرمانده پیشین سپاه در تایید سخنان سرورش در مورد فعالیتهای به گفته او دشمنان در مرزهای شرق و غرب کشور اظهار نگرانی کرد باید انتظار داشت که به زودی نیروهای حزب الله سپاه برای سرکوب مردم مظلوم اهلسنت که اتهام تکفیری و وهابی را به دوش میکشند به سوی بلوچستان و کردستان سرازیر خواهند شد و جنایات پدران صفویشان را باری دیگر در حق این مردم خون دل خورده تکرار خواهند کرد.
اما واقعیت چیست ؟
در پشت این طوفان سنی هراسی که در کشور به راه انداخته اند به دنبال چه میگردند؟
برای پاسخ دادن به این سوالات بهتر است گذری داشته باشیم به سیاستهای (اختلاف بینداز و حکومت کن) ولایت فقیه که با استفاده از این خدعه به دنبال ابقای
حکومت فاشیستی و دیکتاتوری خود بر مسند قدرت است و حتی از این سیاست رذیلانه جهت پیش برد سیاست هایش در سطح ملی و منطقه بهره میبرد؛
بنا بر مشاهدات و برآوردهای فعالان عرصه مبارزه بر علیه حکومت فاشیستی بیشتر مردم از وجود این حکومت سرکوبگر به تنگ آمده اند و خواهان تغییر نظام کشور هستند و در این میان درصد ناچیزی که از حامیان این رژیم به حساب می آیند.
این افراد غرق در تعصبات مذهبی هستند که هیچگاه به دلیل تعصباتشان نمیتوانند آزادانه فکر و زندگی کنند.
البته این توده در مقابل جمعیت عظیم مخالفان یک توده کوچک و بسیار ناچیز اما به عبارتی تا دندان مسلح وآماده ی دستور اربابانشان برای سرکوب مخالفان به شمار می آیند.
گروه دیگری که در شمار طرفداران این نظام به شمار می آیند قشرها و افرادی هستند که منافع شان در گرو وجود ولایت فقیه نهفته است.
اما به راستی چرا با وجود این مخالفت گسترده هیچ نوع دگرگرگونی در سیاستهای نظام مشاهده نمیشود؟
به نظر بنده یکی از مهمترین دلایل عدم کامیابی این اکثریت در به دنبال کردن خواسته هایشان در مقابل نظام، اجرای سیاست یاد شده توسط دولت مردان میباشد؛ به صورتی که با پاشیدن بذر کینه میان اقوام و مذاهب مختلف کشور سعی در ایجاد اختلاف در میان فارس و ترک، لر و ترکمن و عرب و بلوچ و... دارد تا هیچ گاه نتوانند در یک صف واحد مقابل ظلمش قرار گیرند.
این نیرنگ حتی پا را فراتر گذاشته است و با ایجاد اختلاف و کینه در قلب شهروندان یک شهر نسبت به شهر دیگر در قالب جک و تمسخر و استهزا خود را عملا در چهار دیواری شهرهای خود محصور کرده اند و این رویه هیچ گاه نخواهند توانست فریاد مردمان شهر همسایه خود را بشنوند و بدین ترتیب تا ابد در زندان ولایت فقیه گرفتار خواهند ماند.
اما شدت این سیاست بیشتر در ضمینه اختلافات مذهبی مخصوصا شیعه و سنی دیده میشود به صورتی که با استفاده از این فاکتور و مشتعل کردن احساسات مذهبی کشورهای اسلامی در حال کشور گشایی است.
ودر داخل کشور نظام با استفاده از کوچکترین بهانه تحت مراسم مذهبی به عقاید اهل سنت میتازد و به تشیع یادآوری میکند که شما شیعه هستید واهلسنت دشمنان خونی شما هستند و با دنبال کردن این گونه سیاستها هیچ گاه حس مشترک هموطن بودن در میان مردم کشور شکل نخواهد گرفت و لذا همیشه در مسایل عقیدتی خود با یکدیگر به ستیز خواهند پرداخت و در این میان حکومت امام زمان جعلی به حیات خود بدون هیچ دغدغه ای خواهد پرداخت و به دنبال سیاستهای ضد بشری خود خواهد بود؛
واینک با راه اندازی طوفان سنی هراسی در کشور میخواهد امید به پا شده جدید مردم را که در عرض چند هفته منجر به تظاهراتهایی در احواز / کردستان /آذربایجان و اندکی بعد بلوچستان شده است را با برچسبهای "جهانی پسند" مبارزه با تروریست و اغتشاش و... به حاشیه برانند و این امیدهای تازه شکل گرفته را با برچسب داعش و تکفیری در نطفه خفه کند.
اما ملل مظلوم ایران نباید به این رژیم دیکتاتوری اجازه دهند تا بیشتر از این به جنایاتش ادامه بدهد بلکه با قیام عمومی و حرکتی قاطع و اتحاد با یکدیگر این رژیم جنایتکار را از بنیاد نابود کنند و برای رسیدن به آزادی حتی از برداشتن سلاح دریغ نکنند
تا حقوق و هویت و آزادی از دست رفته ی خویش را بدست بیاورند.
👤عبدالرحمان بلوچ عضو شاخه ی فرهنگی سازمان جیش العدل
پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۸ مه ۲۰۱۵
🌏ادرس وب عدالت نیوز
http://edaalatnews.blogspot.com
🌏ادرس وب سازمان جیش العدل
http://jashuladl3.blogspot.com
📱شماره واتس آپ شبکه اطلاع رسانی سازمان
00989398250726
EDAALATNEWS.BLOGSPOT.COM|AV ‎عدالت نيوز‎

No comments:

Post a Comment