Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

اطلاعیه جدید سازمان جیش النصر ایران


بدینوسیله سازمان جیش النصر به اطلاع عموم می رساند که شاخه اطلاعاتی سازمان جیش النصر طی یک عملیات مهم یکی از سرشناس ترین مخبرین  وزارت اطلاعات در منطقه را  دستگیر نموده و پس از بازجوئی به جرائم و جنایت خودش اعتراف و حکم اعدام وی صادر و به اجرا در آمد.
این فرد یکی از بزرگ ترین مهره های رژیم در منطقه بود. این شخص پس از این که با یکی از نیروهای وزارت اطلاعات در منطقه روتک چندین ملاقات داشته و ماموریت ترور مجاهدین را در منطقه گرفته و تحویل گرفتن مقادیر سلاح و یک خودرو برای عملیات به منطقه اعزام شده بود توسط شاخه اطلاعاتی سازمان جیش النصر دستگیر شد.
تاخیر در اطلاع رسانی بنا به مسایل امنیتی و اطلاعاتی بوده زیرا شخص فریب خورده در اعترافات خویش به همکاری تعدادی دیگر از نیروهای فریب خورده رژیم در منطقه نامبرده شاخه اطلاعاتی در تلاش است تا تمامی نیروی های مزدور رژیم را در منطقه دستگیر کرده و به سزای اعمال ننگین شان برساند.
سازمان جیش النصر به تمامی مزدوران فریب خورده رژیم هشدار می دهد دست از خیانت و جنایت به ملت و دین وسرزمین خود بردارند و به آغوش مردم بازگردند و توبه را در پیش گیرند در غیر اینصورت مانند دیگر مزدوران رژیم درچنگال مبارزین گرفتار خواهند شد و به سزای اعمال ننگین شان می رسند و به چنین جنایت کارانی هرگز رحم نخواهد شد.
سازمان جیش النصر اعلام می کند که با هیچ قوم و قبیله ای دشمنی ندارد اما با مزدوران رژیم از هر قوم و از هر طایفه ای که باشند برخورد جدی خواهد نمود زیرا این مزدوران بدترین و سخت ترین ضربات را بر پیکره مقاومت وارد خواهند نمود و سازمان جیش النصر با تمامی مزدوران رژیم به طور جدی برخورد خواهد نمود تا درس عبرتی برای دیگر مزدوران جنایت کار رژیم باشد.
همچنین مقادیری سلاح و مهمات و یک خودرو توسط شاخه اطلاعاتی به غنمیت گرفته شده است
سازمان مقاومت مردمی جیش النصر ایران

http://annasr313.blogspot.se/2015/05/blog-post_27.html

No comments:

Post a Comment