Long live free and united Balochistan

Long live free and united Balochistan

Search This Blog

Translate

" بیانیه ی مجموعه ی فعالین حقوق بشر مهاباد "


" بیانیه ی مجموعه ی فعالین حقوق بشر مهاباد "
مردم آگاه و غیور کوردستان بیدار باشید و چشمان بصیرت خویش را باز نمایید که جنایتکاران حکومت آخوندی ایران در صدد وارونه نشان دادن جریان خواهر گرامیام " فریناز خسروانی " هستند.
بر پایه ی گزارشی که به دست ما رسیده است یک حلقه سی دی از طرف این جنایتکاران در شهرهای کوردستان پخش شده است که گویا در آن تنها سایه ای نامشخص ظاهرا در داخل هتل در حال حرکت بوده که اصلا معلوم نیست چه کسی است و این فیلم را منسوب به این خواهر غیور و با شرف ما دانسته اند و با اینکار در صدد بی آبرو نشان دادن ایشان هستند.
هر انسان با وجدان و صاحب عقلی باید بداند که این دروغی بیش نیست که مصدر آن ریشه در مذهب دروغین آخوندهای شیعه ی صفوی داشته و میخواهند باعث جریحه دار شدن هرچه بیشتر روحیه ی مبارزه جویی ملت غیور کوردستان و بی آبرو کردن خواهر با شرف و شجاعمان میباشد.
ملت ایران آگاه باشید که این شغالان رژیم ایران میخواهند در جهت خاموش نمودن آتش خشم شما عزیزان از این ترفند کثیف استفاده نمایند و بدانید هرچه در این رابطه گفته و یا پخش شود دروغی بیش نیست و صحت نداشته و تنها برای سرپوش گذاشتن بر جنایات کثیفشان از این ترفندهای پلید استفاده مینمایند.
از تمامی آزاد اندیشان خواهشمندیم که با نشر این بیانیه در راستای رسوا نمودن این جنایتکاران مارا همراهی فرمایید.
( مسعود جافری
مدیر مسئول و سخنگوی مجموعه ی فعالین حقوق بشر مهایاد )




https://www.facebook.com/home.php

No comments:

Post a Comment